Żabka znana jest z memów, że ta sieć może wszystko. Z pewnością sieć oferuje bogaty wachlarz usług w swoich sklepach: od naprawy telefonu po zakup konsultacji z lekarzem. A teraz będziemy mogli się jeszcze ubrać w kolekcję odzieży inspirowaną miejską przestrzenią.
Najświeższa innowacja w Żabce to współpraca z marką odzieżową Prosto, tworzącą ubrania w stylu streetwear. Kolekcja nawiązuje do streetfoodowej akcji z maja "Weź to na gorąco" i oferty PROSTO z PIECA.
Ubrania są dostępne do kupienia na stronie internetowej marki Prosto.
Kolekcja ubrań inspirowana jest jedzeniem i miejską przestrzenią, ze szczególnym uwzględnieniem znaków ruchu drogowego. Te ostatnie pojawiły się jako ważny element wzoru nowej kolekcji, składającej się z trzech elementów – bluzy, koszulki i czapki z daszkiem.
"Światy street foodu i streetwearu niespodziewanie zderzyły się w kampanii 'Weź to na gorąco!', promującej ofertę PROSTO z PIECA. Niecodzienna kooperacja marek Żabka i Prosto doprowadziła do stworzenia nowych oryginalnych wzorów ubrań, inspirowanych systemem znaków tworzących przestrzeń miejską" – informuje na stronie internetowej Żabka.
Markę Prosto wybrano właśnie z powodu kojarzenia zielonego logo z częścią miejskiej infrastruktury. A jakby nie patrzeć, te sklepy mocno wpisały się w świadomość mieszkańców miast. Jak to się mówi, co kilka metrów czeka kolejna Żabka.
"Umyślnie podkreślamy pozorność tej sytuacji, bo po chwili głębszego namysłu pojawia się więcej punktów styku, niż można było przypuszczać. Uliczna symbioza. Bliskość kultury ulicznej jest wpisana w DNA Prosto" – czytamy na stronie Żabki.
W skład kolekcji ubrań wejdą bluzy w stylu oversize (300 zł), minimalistyczny biały T-shirt (130 zł) oraz czarna czapka z daszkiem, z neonowym elementem (100 zł). Wszystkie ubrania z kolekcji Żabki i Prosto zostały uszyte w Polsce, we współpracy z lokalnymi szwalniami i dostawcami.
Oprócz nowych usług Żabka otwiera także nowe sklepy. Chodzi o sezonowe, tymczasowe miejsca, uruchamiane w popularnych lokacjach turystycznych.
W 2024 roku na ten sezon Żabka planuje uruchomić o 20 proc. więcej sezonowych sklepów niż w ubiegłym. Pojawi się blisko 30 zielonych kontenerowych sklepów oraz 116 placówek stacjonarnych. Sieć informuje, że takie rozwiązanie działa od 2016 roku i jest ciepło przyjmowane przez klientów.
Najwięcej sklepów w takim tymczasowym formacie pojawi się nad Bałtykiem. W Łebie otwartych zostanie 11 sklepów, w Mielnie 9.
Czytaj także: https://innpoland.pl/206249,zabka-otwiera-sklepy-sezonowe-najwiecej-pojawi-sie-nad-baltykiem