
Rok 2024 w niemieckim przedsiębiorstwie opiera się na zmianie sposobu działalności. Ekspansja firmy w Polsce zaczyna kierować się coraz bardziej w stronę prowadzenia strategii kojarzonej głównie z kawiarniami. W Warszawie otwarto całkowicie zmodernizowany lokal.
Pierwsze próby wdrażania nowej koncepcji zostały przeprowadzone w Poznaniu, a także Toruniu. Klienci odwiedzający CH Marcelin i Plazę mogli przeżyć zupełnie nowe doświadczenia. Teraz przyszedł czas na stolicę. Tchibo przygotowało tam prawdziwą niespodziankę.
Gdzie znajduje się lokal Tchibo w nowej odsłonie?
Czerwiec 2024 roku zapisze się na długo w historii działalności Tchibo w Polsce. Od 19 do 21 czerwca z okazji świętowania otwarcia odświeżonego lokalu, marka proponuje swoim klientom rabat o wartości 20% na cały asortyment. Dodatkowo pierwszych 50 klientów odwiedzających punkt, otrzyma upominki-niespodzianki.
Kawiarnia Tchibo, o której głośno w całej Polsce, znajduje się w Warszawie przy ul. Nowy Świat 68. Ze względu na lokalizację, bardzo łatwo będzie mieszkańcom, a także turystom, sprawdzić, co zmieniło się w sposobie pracy punktu.
Zobacz także
Tchibo otwiera lokal z rozmachem. Na klientów czekają niespodzianki
Będąc w Warszawie w czerwcu, warto odwiedzić nowy punkt Tchibo. Od 19 do 21 czerwca prezenty będą czekać na klubowiczów TchiboCard. Dostępne ma być również koło fortuny Tchibo. Dla klientów przygotowano też ofertę z kawą parzoną metodą przelewową.
Ciekawą atrakcją dla wszystkich osób będzie spacer "śladem kawy". Poprowadzi go Łukasz Ostoja-Kasprzycki, czyli założyciel projektu "PoWarszawsku", który umożliwia dokładniejsze poznanie historii i ludzi tworzących unikalny klimat stolicy. Wydarzenie rozpocznie się w kawiarni Tchibo przy ul. Nowy Świat 68 o godzinie 12.00, 29 czerwca.
Tomasz Fajfer
dyrektor zarządzający Tchibo Warszawa/ źródło: horecanet.pl
Co oferuje nowa kawiarnia Tchibo?
Warto też wspomnieć, co znajdzie się w nowej ofercie Tchibo. W menu wkomponowano szeroki wybór kaw klasycznych i smakowych. Przygotowano również ofertę dla wegan i wegetarian, na którą składają się napoje m.in. na bazie matchy. Ciekawym punktem oferty Tchibo jest też babyccino, przygotowane z myślą o najmłodszych.
Nowy lokal jest doskonałym przykładem rozwiązań omnichannelowych. Przy ul. Nowy Świat 68 znajduje się specjalny punkt, przy którym będzie można sprawdzić działanie ekspresów Tchibo oraz pozostałych akcesoriów marki. W nowej kawiarni powstała też strefa non-food, która może pełnić funkcję showroomu. Można w niej zobaczyć m.in. akcesoria domowe lub ubrania i zamówić pożądany produkt u doradcy.