Już 26 lipca 2024 roku w Paryżu odbędzie się Ceremonia Otwarcia Igrzysk Olimpijskich. Organizatorzy święta sportu planują w trakcie wydarzenia nawiązać do najbardziej pamiętnych momentów w historii olimpiady.
Po raz pierwszy w historii ceremonia otwarcia nie odbędzie się na stadionie. Organizator zaplanował ją w samym centrum miasta. Ceremonia rozciągnie się wzdłuż głównej arterii – Sekwany.
Niezwykła forma oprawy momentu otwarcia Igrzysk Olimpijskich nie jest jedyną nowością przy okazji tegorocznej edycji. Na nietuzinkowy sposób wsparcia sportowców zdecydowała się platforma MAX. Wraz z PKOI oraz Looney Tunes będą kibicować polskim atletom.
Dzięki porozumieniu z Centrum Olimpijskim PKOI, a także TVN Warner Bros. Discovery, platforma MAX została oficjalnym partnerem streamingowym Olimpijskiej Reprezentacji Polski. Symbolicznym otwarciem współpracy było przekazanie na ręce dwukrotnego mistrza olimpijskiego w pchnięciu kulą i szefa Misji Olimpijskiej Tomasza Majewskiego dostęp do serwisu Max dla wszystkich członków Olimpijskiej Reprezentacji Polski na Igrzyskach XXXIII Olimpiady w Paryżu w 2024 roku.
Oprócz współpracy z platformą MAX przygotowano specjalną kolekcję ubrań. Jej motywem przewodnim są nawiązania do bohaterów znanych kreskówek z serii Looney Tunes Warner Bros. To nie pierwszy raz, kiedy sport łączy się ze światem Looney Tunes.
Wiedzą to z pewnością fani koszykówki. Tweety, Prosiak Porky, Lola, Bugs i Duffy oraz inni bohaterowie Looney Tunes zostali wykorzystani w kultowym filmie Space Jam z 1998 z Michaelem Jordanem w roli głównej. Teraz sympatyczne postacie wesprą polskich olimpijczyków.
Cel jest szczytny. Prezes PKOI ma nadzieję, że w ten sposób można zwrócić uwagę dzieci na sport, olimpizm i wartości, które wiążą się z tymi dziedzinami życia. Radosław Piesiewicz wyraził także nadzieję na rozwinięcie współpracy i włączenie w nią nowych projektów licencyjnych w przyszłości.