W aplikacji Wolt, fińskiej firmy zajmującej się dostawami żywności i nie tylko, wdrażana jest nowa funkcja: podwójne zamówienia. Będziemy mogli napełnić nasz koszyk w dwóch różnych lokalach jednocześnie i zapłacimy tylko za jedną dostawę. Dodatkowo bardzo łatwo to zrobić. Może z niej korzystać już większość użytkowników aplikacji.
Reklama.
Podobają Ci się moje artykuły? Możesz zostawić napiwek
Teraz możesz docenić pracę dziennikarzy i dziennikarek. Cała kwota trafi do nich. Wraz z napiwkiem możesz przekazać też krótką wiadomość.
Nowa funkcja będzie dostępna dla wszystkich miejsc obsługiwanych przez Wolt na danym obszarze, czyli restauracji, sklepów spożywczych, kwiaciarni i piekarni w 20 miastach w Polsce.
Jej testy rozpoczęły się w lipcu i kończy się jej etapowe wdrażanie – może z niej skorzystać już 90 proc. użytkowników aplikacji Wolt (dokładniejszych informacji nie otrzymaliśmy). Dzięki usłudze "dodaj więcej za mniej" można zamówić jedną dostawę z dwóch lokalizacji, a do tego ma to nie wpływać na czas dostawy.
Zachęcamy do subskrybowania kanału INN:Poland na YouTube. Od teraz Twoje ulubione programy "Rozmowa tygodnia", "Po ludzku o ekonomii" i "Koszyka Bagińskiego" możesz oglądać TUTAJ.
"Dodaj więcej za mniej" w Wolt
Nowa usługa w popularnej aplikacji wyświetli się po zrobieniu pierwszego interesującego nas zamówienia. Wykonujemy je w dotychczasowy sposób, po czym klikamy opcję "dodaj więcej za mniej" – na dole ekranu pojawią się sugestie pobliskich sklepów i restauracji, a my mamy 10 minut, aby dodać kolejny produkt.
Co najważniejsze – nie dopłacamy wtedy nic do dostawy i ta ma nadal być do 35 minut, jak przekazuje Wolt dla INNPoland. Dodatkowo przy tej opcji nie ma ustalonej minimalnej ceny, więc to tym bardziej korzystne dla osób, które chciałby zamówić coś mniejszego, a do tej pory musiały decydować się na wyłącznie jeden lokal, aby unikać kosztów dostawy.
– Kluczowym elementem globalnej strategii Wolt jest innowacyjność i projektowanie nowych rozwiązań technologicznych odpowiadających na potrzeby naszych użytkowników i partnerów biznesowych. Wprowadziliśmy funkcję podwójnych zamówień, ponieważ otrzymywaliśmy wiele sygnałów o takim zapotrzebowaniu. Zapewnia ona konsumentom większą elastyczność, wybór i wygodę w składaniu zamówień. Dążymy do wprowadzenia oferty na kształt wirtualnego centrum handlowego w telefonie, a wprowadzenie w Polsce nowej funkcjonalności przybliża nas do tego – komentuje Agata Polityło, General Manager w Wolt Polska.
Wolt działa w Polsce od 2018 roku i obejmuje już 20 miast. W tym roku aplikacja działa w sześciu kolejnych – Toruniu, Olsztynie, Częstochowie, Chorzowie, Sosnowcu i Piasecznie. Jeszcze w tym roku firma planuje dalszą ekspansję, a obejmuje także Białystok, Bydgoszcz, Gdańsk, Gdynię, Katowice, Kraków, Lublin, Łódź, Poznań, Rzeszów, Szczecin, Warszawę i Wrocław.
Masz propozycję tematu? Chcesz opowiedzieć ciekawą historię? Odezwij się do nas na kontakt@innpoland.pl
– Oferujemy firmom, które nawiązują z nami współpracę, konkretne narzędzia do zwiększania sprzedaży i doskonalenia jakości ich usług. Platforma Wolt umożliwia im dotarcie do szerokiej bazy użytkowników, dodatkowo wspieramy je w działaniach promocyjnych i dbamy o to, żeby jakość prezentowanego menu czy zdjęć była wysokiej jakości. Nasze algorytmy szacujące czas przygotowania zamówienia i dostawy zwiększają punktualność usługi, a tym samym satysfakcję klientów. To tylko niektóre przykłady działań, dzięki którym lokalne firmy współpracujące z nami w różnych krajach zwiększyły swoje przychody w 2022 r. o 3 miliardy euro. Funkcja podwójnych zamówień również ma ogromny potencjał, aby nasi partnerzy zwiększali częstotliwość zamówień i docierali do nowych klientów – dodaje Agata Polityło.