
Klienci banku Millennium alarmują o problemach z serwisem. Awaria ciągnie się z przerwami od czwartku i znowu wybiła w piątek.
Użytkownicy zgłaszają, że nie działa strona www banku Millennium oraz aplikacja. Lawina zgłoszeń trwa od czwartku 30 października, z krótką przerwą i ponownie sypie się w piątek 31 października.
Co się dzieje w banku Millennium?
Słupi w portalu Downdetector pokazują duży wzrost z dnia na dzień. Zgłoszenia wpadają w tysiącach, a tempo jest duże, co sugeruje poważny problem. Masowo zgłaszane są problemy z logowaniem się do aplikacji i na stronie internetowej, co utrudnia korzystanie z bankowości. Niektórzy nie mogą płacić kartą. Czytając komentarze na Downdetector widzimy, że klienci nie są zadowoleni z ciągłych usterek.
"Nie działa znowu!";
"Znów nie działają. Drugi dzień z rzędu macie ten problem. Może byście się ogarnęli?";
"Nadal nic nie działa, jak długo to potrwa?"
Bank Millennium opublikował informację na mediach społecznościowych: "Mogą występować przejściowe trudności w dostępie do naszej aplikacji mobilnej oraz serwisu internetowego. Za wszelkie niedogodności z tym związane przepraszamy. Pracujemy nad jak najszybszym przywróceniem pełnej dostępności naszych usług."
Nie wiadomo, ile to potrwa. Poprzedniego dnia komunikat o przywróceniu dostępu do aplikacji mobilnej i strony internetowej został umieszczony o godzinie 16:15. Kilka godzin później pojawiły się komentarze, że usterka powróciła.
Zobacz także
