
Sieć sklepów Dino szykuje się do wejścia na nowy rynek. Wkrótce możemy spodziewać się stacji paliw Dino Oil. Spółka posiada już własny znak towarowy i od dwóch lat prowadzi testową stację paliw. Pojawiły się nowe informacje w tej sprawie.
Na stronie internetowej Dino, w zakładce "Kariera", obok podkategorii takich jak market, magazyn, centrala, praca w terenie, eZebra, PIK Finanse i Agro Rydzyna, pojawiła się nowa sekcja: Dino Oil wraz ze zdjęciem stacji paliw i logotypem. Jako pierwszy o nowości poinformował portal dlahandlu.pl.
Stacje Dino Oil coraz bliżej
"Budujemy nowoczesną sieć stacji paliw w całej Polsce. Oferujemy stabilną pracę, szkolenia oraz realne możliwości awansu. Cenimy odpowiedzialność, zaangażowanie i chęć rozwoju w dynamicznej branży energetyczno-logistycznej" – czytamy na stronie internetowej Dino,
Dla części osób może to być zaskoczeniem, jednak Dino zapowiadało wejście na rynek paliw już dwa lata temu, o czym pisaliśmy w INNPoland. W 2024 roku Dino Oil uzyskało znak towarowy. 16 lutego 2024 r. spółka złożyła do Urzędu Patentowego RP wniosek o rejestrację znaku słowno-graficznego "Dino Oil". Zakres zgłoszenia obejmował m.in.:
W momencie złożenia wniosku działała już testowa stacja paliw, o której spółka informowała w sprawozdaniu za III kwartał 2023 roku. Pierwsza stacja zlokalizowana jest przy centrum dystrybucyjnym w Łobzie. Pod koniec 2023 roku Dino poszukiwało specjalisty ds. paliw.
Według portalu dlahandlu.pl pojawienie się nowej zakładki wraz ze zdjęciem stacji i znakiem Dino Oil jest pierwszym elementem oficjalnej komunikacji wizualnej spółki, co wskazuje, że projekt paliwowy wchodzi w zaawansowaną fazę, a firma przygotowuje się do kolejnych rekrutacji.
Dino to prawdziwy gigant na rynku
Na koniec września 2025 roku w Polsce funkcjonowało 2 933 sklepów Dino, a łączna powierzchnia sal sprzedaży wyniosła 1,2 mln mkw. To wzrost o 14,3 proc. w porównaniu z rokiem poprzednim.
W ciągu pierwszych dziewięciu miesięcy 2025 r. spółka osiągnęła 1,19 mld zł skonsolidowanego zysku netto przypisanego akcjonariuszom jednostki dominującej, wobec 1,08 mld zł w tym samym okresie rok wcześniej. Przychody ze sprzedaży wzrosły do 24,7 mld zł z 21,5 mld zł rok wcześniej.
Zobacz także
Źródło: dlahandlu.pl
