Na bezrybiu i rak ryba. Polska armia kusi „młodszych klientów” nietypową ofertą

Mariusz Janik
Agencja Mienia Wojskowego sprzedawała już rozmaite rzeczy – od działek po dawnych obiektach wojskowych po stare pojazdy. Instytucja ta wciąż ma pełne ręce roboty, właśnie otwiera sklep internetowy, a jej poznański outlet pracuje na najwyższych obrotach: przez kilkanaście ostatnich miesięcy przyniósł pół miliona złotych dochodów. Teraz na półki sklepu trafi nietypowa oferta.
Agencja Mienia Wojskowego kieruje do sprzedaży mundury i wyposażenie w nietypowych rozmaiarach. Fot. Cezary Aszkiełowicz / Agencja Gazeta
W przyszłym tygodniu Agencja Mienia Wojskowego chce ruszyć ze sprzedażą asortymentu w nietypowych rozmiarach. – Szczególnie zachęca do zakupów młodszych klientów – informuje stacja TVP Info.

Polskie mundury
Na nowy asortyment mają składać się przede wszystkim mundury w nietypowych, mniejszych rozmiarach. W sprzedaży znajdą się też kurtki polowe, wiatrówki oficerskie, szelki, torby brezentowe, chlebaki. – Ta oferta może szczególnie zainteresować rodziców, którzy szukają ubrań na wakacyjny obóz dla swoich dzieci – kwitował Łukasz Duchnicki z poznańskiego oddziału Agencji.


Jak podkreśla TVP Info, zyski mają trafiać na Fundusz Modernizacji Sił Zbrojnych. Skierowany do sprzedaży asortyment „to mienie, które wycofano z armii, jednak nowe lub mało używane, wyjątkowo starannie wykonane, bardzo dobrej jakości i polskiej produkcji”. Zapewne część tego asortymentu będzie też dostępna w otwartym w ostatnich dniach sklepie online.