Nowy sponsor tytularny na bolidzie Kubicy. Ta tajemnicza firma może nieźle nawywijać na rynku
Wszyscy mówią o sponsoringu Orlenu, a mało kto zauważył, że na bolidzie Roberta Kubicy pojawiło się niebieskie logo – firmy ROKiT. Nowy sponsor tytularny zespołu Williamsa zastąpił w tej roli producenta wermutu, Martini. ROKiT to firma, która energicznie promuje ideę „inteligentnych miast” – z niemałymi sukcesami w przekuwaniu jej w konkrety.
Idealny partner
Do tego jednak dorzucane są inne produkty i usługi. ROKiT inwestuje w innowacyjne sieci wi-fi, technologie związane z bezpieczeństwem domu oraz sprzedaż ubezpieczeń. ROK Brands – grupa, do której należy ROKiT – zajmuje się też m.in. energetykami, alkoholami i kosmetykami.
– Uruchomienie takiej firmy jak ROKiT wymagało od nas znalezienia globalnej platformy, dzięki której będziemy mogli przedstawić historię naszych innowacji – skwitował jeden z współzałożycieli firmy, Jonathan Kendrick. – Williams jest dla nas idealnym partnerem. Dzięki nim możemy prezentować kibicom nowe technologie. To początek ambitnej i ekscytującej drogi, która ma przywrócić Williams na podium F1 – podkreślił.