Żabka idzie w ślady Rossmanna i udostępnia aplikację. Zakupy nawet 50 proc. taniej
Żabka ogłosiła pilotażową wersję swojej nowej aplikacji na komórki. Żappka, bo tak ma nazywać się program, ma pozwolić na otrzymywanie spersonalizowanych ofert czy zbieranie punktów za zakupy.
W tej chwili aplikacja dostępna jest na telefony z Androidem i iOSem. Jest to wersja pilotażowa, która będzie rozwijana o dodatkowe funkcje. Interfejs stworzyła firma pracująca m.in. nad aplikacjami mobilnymi Ubera.
Od początku będzie możliwe zbieranie punktów za zakupy i późniejsze wymienianie ich na punkty. Ponadto aplikacja pokaże sklepy w naszej okolicy, czas ich otwarcia oraz informację o tym, czy w placówce znajduje się np. Żabka Cafe.
Zainstaluj aplikację, dostaniesz rabat
Oprócz tego aplikacja ma udostępniać spersonalizowane promocje. Sieć chce dowiedzieć się więcej o klientach. Osoby korzystające z żappki będą mogły również liczyć na rabaty, nawet do 50 proc. na wybrane produkty.
Żabka w najbliższym czasie ma przejść transformację. Oferta firmy ma przypominać coraz bardziej ofertę baru czy bistro niż sklepu.
Żabka chce też wysunąć się na pozycję lidera w innej dziedzinie: już w tym roku na polskim rynku mogą się pojawić pierwsze bezobsługowe sklepy tej sieci. W planach są dwa koncepty: express store i nano store. Jeśli ten pierwszy byłby hybrydą tradycyjnych i nowoczesnych form handlu, to ten drugi byłby już całkowicie zautomatyzowany.
Żabka rozwija się pomimo ustawy o ograniczeniu niedzielnego handlu, która miała być prztyczkiem w nos dla otwartych w niedziele sklepów sieci. Jak się okazuje - skutecznym, bo sieć nie będzie mogła działać w niehandlowe niedziele w takiej formie, jak do tej pory.