YouTuber pacyfista chce dokonać niemożliwego. Spróbuje przejść Call of Duty bez rozlewu krwi

Jakub Tomaszewski
Kent Sheely to YouTuber, który postawił przed sobą dziwny cel. Zamierza przejść grę Call of Duty: Modern Warfare jako pacyfista. Oznacza to, że podejmie próbę ukończenia jej z minimalnym rozlewem krwi.
YouTuber chce przejść Call of Duty bez rozlewu krwi Materiały promocyjne
To osobliwe zadanie, biorąc pod uwagę, na czym polega gra (głównie na strzelaniu). Jak podaje Ladbible, Sheely ustalił trzy zasady. Pierwsza – nie zranić piechurów i oszczędzać pojazdy. Druga – zrobić wszystko, co konieczne, by nie zranić nikogo używając broni lub ładunków wybuchowych. Trzecia – pod żadnym pozorem nie łam reguły 1 ani 2, no chyba, że gra w sposób jednoznaczny cię do tego zmusza.

Da się. Już raz to zrobił
Podobną próbę YouTuber podjął już z Call of Duty: Modern Warfare z roku 2007. Zapytany o motywacje Shelly tłumaczy, że jakiś czas temu odrzucił przemoc w grach. Zaczął wyszukiwać trików na przechodzenie ich fragmentów bez zabijania przeciwników.


Ale to nie wszystko. - Cała masa gier komputerowych gloryfikuje wojsko. Zauważmy, że w wielu grach istnieją prawdziwi producenci broni. Uważam to za propagandę – tłumaczy.

Sprzedaż Call of Duty
Jak pisaliśmy niedawno w INNPoland.pl, Activision Blizzard, wydawca serii gier Call of Duty, pochwalił się w komunikacie do inwestorów, że ich flagowa seria osiągnęła wynik finansowy wyższy niż wszystkie filmy Marvela wyświetlane w kinach razem wzięte. Co więcej, zarobiła ona dwukrotnie więcej niż wszystkie filmy z serii Gwiezdne wojny w kinach.

Ta strzelanka w widoku pierwszoosobowym okazała się także jedną z najlepiej sprzedających się marek growych w ciągu ostatnich dziesięciu lat.

Sukces mobilnej wersji gry
W ciągu pierwszego tygodnia po premierze mobilną wersję Call of Duty ściągnięto 100 milionów razy – wynika z danych firmy analitycznej Sensor Tower, która zresztą określa to jako "najlepsze otwarcie gry mobilnej wszech czasów". Dla porównania, w tym samym czasie od premiery Pokemon Go ściągnięto 85,5 miliona razy.