Polskie Radio nie będzie zadowolone. Niechcący zrobiło Kazikowi wartą miliony reklamę
Kampania reklamowa, jaką przypadkowo zafundowało Kazikowi Polskie Radio, usuwając jego przebój z podium „Listy Przebojów Trójki”, warta jest miliony. Klip piosenki „Twój ból jest lepszy niż mój” w ciągu 2 tygodni od premiery na serwisie YouTube ma już 9,8 mln wyświetleń.
Dobra zmiana zrobiła dobrą reklamę
Jak policzył Instytut Monitorowania Mediów (IMM), ekwiwalent reklamowy informacji na temat przeboju „Twój ból jest lepszy niż mój” osiągnął 16 mln złotych. Taką wartość osiągnęło 4,5 tys. materiałów, w których padła informacja o przeboju Kazika, a które pojawiły się w różnego rodzaju mediach od 15 do 19 maja.– Do ogromnej popularności utworu przyczyniły się władze Polskiego Radia, które unieważniły notowanie "Listy Przebojów" Trójki z 15 maja, które wygrał utwór Kazika – sugeruje magazyn Press, który przywołuje dane Instytutu.
Wartość dotarcia piosenki, czyli liczba potencjalnych kontaktów z przekazem mediowym, wyniosła 43,4 mln osób. Warto również wziąć pod uwagę, że szacunki IMM odnoszą się jedynie do pięciu dni od wybuchu afery w Trójce. Tymczasem media wciąż donoszą o nowych rewelacjach związanych z kolejnymi odejściami z rozgłośni w wyniku unieważnienia notowania.