Inwestycyjny dopalacz kultury. Ruszyła crowdfundingowa emisja "Króla Dopalaczy"

Redakcja INNPoland
Masz szansę zostać współproducentem filmu, w którym role główne zagrają Tomasz Włosok i Weronika Rosati. Twórcy „Król dopalaczy” szukają społecznościowych inwestorów.
Swoją opowieść na duży ekran przenoszą autorzy filmu fabularnego pt. „Król dopalaczy”. Fot. Materiały prasowe

Miliony z sieci

Na platformie Crowdway.pl ruszyła emisja crowdfundingową wspierająca produkcję "Króla dopalaczy". Budżet projektu wynosi 5,7 mln zł, a firma Król Dopalaczy Film SA chce pozyskać od inwestorów społecznościowych 2,85 mln zł, czyli połowę kosztów realizacji projektu.

Inwestorzy społecznościowi mogą zakupić pakiet akcji już od kwoty 295 zł i jako akcjonariusze uczestniczyć w podziale zysków z filmu. W zależności od wartości wpłaconych środków mogą liczyć na crowdfundingowe bonusy, np.: epizody czy zaproszenie na premierę.
Pozostała część została już wniesiona przez koproducentów. Dystrybucją „Króla dopalaczy” zajmie się Next Film, zaś premiera planowana jest na 2022 rok. W filmie wystąpią m.in.: Tomasz Włosok, Łukasz Simlat, Weronika Rosati, Maciej Musiałowski oraz Agnieszka Grochowska.
„Król dopalaczy” zamierza wyciągnąć miliony z sieci.Fot. Materiały prasowe

Zarobiła dla orkiestry 3 tysiące złotych

Zaangażowanie społeczne może się opłacić. Najlepszym na to przykładem może być 96-latka, która uszyła kapcie i fartuch dla WOŚP-u. Przedmioty zostały wylicytowane za 3 tysiące zł! Zresztą to nie pierwszy raz, kiedy seniorka wzięła udział się w tego rodzaju działalności.


Janina Szelewska już na początku pandemii koronawirusa użyła swoich umiejętności w celu pomocy innym. Kiedy seniorka zobaczyła w telewizji ludzi szyjących maseczki, postanowiła wziąć sprawy w swojej ręce i samemu ich trochę uszyć.
Czytaj także: Górali nie obchodzi, czy zarażą turystów. Nie wierzą w wirusa i się nie szczepią