Podwójny zysk, oszczędności i inne korzyści. Najnowsze łączone oferty, z których warto skorzystać

Redakcja INNPoland
Oferty łączone kojarzą się z wieloma usługami świadczonymi przez jedną firmę (np. operatora telekomunikacyjnego) w ramach pakietu, którego całkowity koszt jest niższy niż sumaryczny koszt jego liczonych oddzielnie składników. Jednak coraz częściej takie oferty dotyczą usług dwóch niezależnych od siebie marek. Firmy łączą siły, aby tworzyć dla klientów jeszcze bardziej atrakcyjne cenowo, choć nie tylko, pakiety.
Z ofertami łączonymi wiążą się więc oszczędności, rozmaite bonusy i komfort po stronie klienta, a przede wszystkim dostęp do usług, często uzupełniających się lub mających ze sobą wspólny mianownik Jonas Leupe / Unsplash
Z ofertami łączonymi wiążą się więc oszczędności, rozmaite bonusy i komfort po stronie klienta, a przede wszystkim dostęp do usług, często uzupełniających się lub mających ze sobą wspólny mianownik. Szczególnie można spotać się z nimi w takich branżach jak np. telekomunikacja, smart home, motoryzacja czy energetyka odnawialna. Oto przykłady kilku z nich, jakie ostatnio pojawiły się na rynku. Warto się im przyjrzeć, jeśli szukamy zniżek czy innych korzyści.

Dla miłośników kina domowego ważną wiadomością, która gruchnęła niedawno w internecie, jest z pewnością premiera wspólnego abonamentu Canal+ i Netflix. Dostęp do serwisów tych platform streamingowych z filmami i serialami klienci w Polsce mogą teraz wykupić w ramach jednego pakietu, który kosztuje znacznie mniej niż dwie usługi osobno. O jakich kosztach mowa?


Cena miesięcznej subskrypcji to 40 zł w pierwszym miesiącu oraz 65 zł w kolejnych. W pakiecie abonent otrzymuje dostęp do serwisu Canal+ Online oraz serwisu Netflix w wersji Standard. Gdyby każdą z tych usług liczyć osobno, to po pierwszym miesiącu użytkownik obu platform zapłaciłby ok. 90 zł. Oszczędność wynosi więc 25 zł.

Skoro jesteśmy w temacie serwisów streamingowych, to unikalną promocję dla klientów mają do zaproponowania także Vectra i Viaplay. Dostawca usług telekomunikacyjnych oraz międzynarodowa platforma streamingowa, która zadebiutowała w Polsce na początku sierpnia, zawarli umowę, na mocy której użytkownicy Vectry mogą korzystać z nowego serwisu ViaPlay z filmami, serialami i transmisjami sportowymi nawet przez 2 miesiące bez dodatkowych opłat.

Z kolei T-Mobile i Xiaomi Smart Home postanowili pomóc Polakom w urządzeniu inteligentnego domu. W ramach współpracy operator telefonii komórkowej oraz dostawca urządzeń typu smart home przygotowali pięć różnych zestawów do zaprojektowania inteligentnego środowiska domowego: Wygoda, Bezpieczeństwo, Oświetlenie, Zdrowie oraz Dzieci.

Każdy z nich składa się z taryfy abonamentowej T-Mobile i rozmaitych sprzętów (np. robot sprzątający, inteligentny wentylator, obrotowa kamerka, inteligentna lampka, smartwatch, oczyszczacz powietrza). Wszystkie objęto rabatami w ramach programu Korzyści dla domu. Przykładowo, zestaw Oświetlenie to oszczędność na poziomie 200 zł (249 zł zamiast 449 zł).

W ostatnim czasie również dla kierowców wystartowała interesująca oferta łączona. Dzięki partnerstwu ORLEN Usługi Finansowe i LINK4 TU posiadacze karty programu lojalnościowego VITAY, którzy kupią na dedykowanej stronie (www.orlen-ubezpieczenia.pl) ubezpieczenie (OC, AC, NNW, Smart Casco) otrzymają dodatkowe punkty. Przy ich odpowiedniej liczbie mogą je wymienić na nagrody np. sprzęty AGD i RTV czy kupony zniżkowe do sklepów.

Ciekawym przykładem oferty łączonej dla osób, którym z kolei leży na sercu troska o środowisko (i kwotę na rachunku za prąd), jest rozwiązanie zaproponowane w wyniku partnerstwa Alians OZE i Ariston. Jeden z liderów instalacji fotowoltaicznych w Polsce i międzynarodowy producent pomp ciepła pracują nad kompleksową ofertą dla ekonomicznego i ekologicznego domu czy firmy, by potencjalni klienci mogli skorzystać z połączenia korzyści z instalacji obu technologii.

To tylko kilka z przykładów wartych uwagi ofert łączonych. Warto śledzić, co przyniesie okres powakacyjny. 1 września to dla firm zawsze dobry moment na ogłaszanie współpracy i nowych pomysłów na przyciągnięcie klientów.