Przewodnik po Marketing Automation – wszystko co musisz wiedzieć na ten temat
Co właściwie oznacza Marketing Automation i na czym polega? Jakie ma funkcje i czemu one służą? Co dzięki nim możesz osiągnąć? Ile Cię to będzie kosztowało? Ile czasu będziesz musiał spędzić na obsłudze tego narzędzia? A przede wszystkim czy i kiedy jest ono potrzebne Twojemu biznesowi? Na te wszystkie pytania Convertis odpowiada
w Przewodniku po Marketing Automation.
Większość systemów Marketing Automation pozwala przede wszystkim na:
- zbieranie danych o użytkownikach odwiedzających stronę i ich segmentację;
- scoring użytkowników, czyli przyznawanie im punktów za określone akcje, a następnie możliwość tworzenia oddzielnych scenariuszy dla użytkowników o różnej ilości punktów;
- wysyłkę spersonalizowanych komunikatów (m.in. maili, web-pushy, sms-ów);
- dynamiczne wyświetlanie na stronie treści dostosowanych do zachowań danego użytkownika (banerów, pop-upów czy rekomendacji produktowych).
Convertis przygotował Przewodnik po Marketing Automation, edukacyjne kompendium, w którym znajdziesz nie tylko odpowiedzi na nurtujące Cię pytania w zakresie MA, ale przede wszystkim porównasz wybrane systemy dostępne na polskim rynku. To obiektywne zestawienie, a także skarbnica wiedzy na ten temat dostępna bezpłatnie na http://www.convertis.pl/pma.
INNPoland.pl jest patronem medialnym Przewodnika po Marketing Automation.