Biedronka z własnym sklepem internetowym. Cukru tam jednak nie kupisz

Kamil Rakosza-Napieraj
01 sierpnia 2022, 15:12 • 1 minuta czytania
Biedronka testuje swoją stronę internetową, w której można znaleźć artykuły z gazetki popularnej sieci handlowej. Próżno szukać tam jednak produktów spożywczych. Wiemy, co będzie można na niej znaleźć w zamian.
Biedronka uruchomi własny sklep internetowy Fot. Zofia i Marek Bazak / East News
Więcej ciekawych artykułów znajdziesz na stronie głównej

Obserwuj INNPoland w Wiadomościach Google


Biedronka Home – tak będzie nazywała się strona internetowa sieci handlowej. Na razie serwis jest na etapie testów. Do testowej wersji portalu dotarli dziennikarze Spider's Web. W swoim tekście opisali, co będzie można znaleźć w Biedronce Home.

Biedronka Home – co będzie można znaleźć w sklepie internetowym?

Na pewno nie cukier. Nie znajdziemy tam zresztą żadnych produktów spożywczych. Sklep zawiera natomiast artykuły "dla domu". Zostały one podzielone na dziewięć kategorii:

Jak czytamy w Spider's Web, w sklepie można kupić zarówno produkty marek własnych, takie jak akcesoria kuchenne Smukee, sprzęt AGD Hoffen, tekstylia damskie Tom&Rose, zabawki Elefun narzędzia Niteo oraz akcesoria sportowe Seven For 7 – jak też produkty firm trzecich, takich jak Ambition, MG Home, MPM, Fiskars oraz Puccini. 

Oficjalna premiera sklepu internetowego Biedronki nie jest jeszcze znana.

Limit na cukier w Biedronce

Jak pisaliśmy w INNPoland, pod koniec lipca sieć Biedronka wprowadziła limity na zakup cukru — do 10 kg na jednego klienta.

Okazuje się, że lato to okres wzmożonych zakupów cukru — szczególnie przez przedsiębiorców. Jak wynika ze stanowiska Biedronki, wiele firm decydowało się na kupowanie cukru właśnie tam. Mowa prawdopodobnie o przedstawicielach gastronomii, którzy zauważyli, że Biedronka bywa tańsza niż hurtownie spożywcze.

- Jesteśmy świadomi, że w związku z oferowaną przez nas niską ceną niektórzy klienci nabywają w naszych sklepach niedetaliczne ilości tych artykułów. Na podstawie analizy pozycji na paragonach można stwierdzić, że nabywcami cukru mogą być przedsiębiorcy, a nie gospodarstwa domowe — wyjaśniał przedstawiciel sieci.