Biedronka odświeża Gang Świeżaków. Klienci dopatrują się podobieństwa maskotki do... premiera
Od poniedziałku ruszyła nowa odsłona prawdopodobnie najgorętszej akcji lojalnościowej w Polsce — Gangu Świeżaków w Biedronce. Klienci tej sieci sklepów potrafili zrobić naprawdę wiele, by zdobyć ulubione maskotki Świeżaków, Fajniaków i Słodziaków dla siebie i swoich dzieci. Czy tym razem będzie podobnie? Pewnie tak, choć wiadomo, że wiele osób zapoluje na maskotkę świnki Skarbonity. Ta okazała się — zdaniem wielu klientów sieci — podobna do premiera Mateusza Morawieckiego. Podobieństwo opiera się w zasadzie tylko na okularach. Świnka w kulturze masowej od dawna jest zresztą symbolem oszczędzania, a na tym właśnie skupia się obecna odsłona promocji w Biedronce.
Świnka Skarbonita pilnuje finansów gangu i podpowiada, jak znajdować produkty w korzystnych cenach, a jej supermocą jest "cena". Jabłko Newton ma sprytny plan na wszystko i stawia na "jakość". Trzeci członek supergrupy to Pies Dżi-Pi-Es symbolizujący "bliskość", rekomendujący robienie zakupów blisko miejsca, gdzie mieszkamy, aby oszczędzać czas i pieniądze na dojazd. Cała trójka łączy siły w walce z inflacją i zachęca do oszczędzania.
- Nasza nowa akcja lojalnościowa ma zupełnie inny charakter. Inflacja wymusza na nas wszystkich uważniejsze zarządzanie swoim portfelem. Biedronka, będąc blisko swoich klientów, postanowiła z pomocą uwielbianego gangu edukować, jednocześnie oferując możliwość realnych oszczędności w trakcie codziennych zakupów i nagradzania za dokonywanie korzystnych wyborów — mówi Aleksandra Surdyk-Kaptur, starszy menedżer ds. marketingu w sieci Biedronka.
W ramach akcji "Gang Bystrzaków" oszczędzać można na dwa sposoby. W pierwszym poprzez skorzystanie ze specjalnych ofert w ramach Tygodniowych Misji Oszczędzania lub w drugim – odkładając część wydanych pieniędzy w ramach Wirtualnego Portfela.
Tygodniowe Misje Oszczędzania pozwalają na natychmiastowe oszczędności w trakcie zakupów konkretnych produktów biorących udział w akcji w danym tygodniu.
Jednocześnie przez cały czas trwania akcji oszczędności można gromadzić w "Wirtualnym portfelu". Co tydzień za zakupy wybranych produktów z kartą Moja Biedronka przyznawany jest rabat kwotowy, który automatycznie zapisuje się w Wirtualnym Portfelu klienta. Środki z Wirtualnego Portfela można wykorzystać na zakupy w każdą sobotę w okresie trwania akcji Gang Bystrzaków. Wysokość zaoszczędzonej kwoty można na bieżąco sprawdzać w aplikacji Biedronka lub na stronie internetowej moja.biedronka.pl - po uprzednim zarejestrowaniu karty.
Jak zbierać naklejki i maskotki w Biedronce?
W ramach tegorocznej akcji za każde zaoszczędzone 6 zł w ramach Tygodniowych Misji Oszczędzania lub Wirtualnego portfela w ramach jednej transakcji klient otrzyma naklejkę – te można zbierać do 19 listopada. Naklejki umożliwiają odbiór za darmo maskotki jednego z członków Gangu Bystrzaków. Aby odebrać Bystrzaka, należy zebrać 50 naklejek w specjalnym albumie dostępnym w sklepie. To jedyny sposób, aby stać się właścicielem maskotki, ponieważ w tym roku nie będą one dostępne w sprzedaży.
Tradycyjnie akcji lojalnościowej towarzyszy książka – autorstwa Pauliny Płatkowskiej, pt. "Gang Bystrzaków. Oszczędzanie to nasza misja". Jej bohaterami są członkowie gangu, którym życie i zabawy próbuje utrudniać zielony, niesympatyczny stwór – Paskudna Inflacja. Dzięki swojej koleżance Biedronce Bystrzakom udaje się znaleźć wyjście z każdej sytuacji. Na podstawie prostych opowieści dotyczących życia codziennego dzieci uczą się tego, że warto oszczędzać. Książkę można zdobyć już po uzbieraniu 15 naklejek.
Odbiór Bystrzaków i książki będzie możliwy od 26 września do końca roku lub do wyczerpania zapasów.