Ikea wycofuje popularne ciasto. Znaleziono w nim niebezpieczny przedmiot

Katarzyna Florencka
20 grudnia 2022, 16:40 • 1 minuta czytania
W jednym z ciast sprzedawanych w Sklepiku Szwedzkim w sieci Ikea znaleziony został niebezpieczny przedmiot. W związku z tym wydarzeniem podjęta została decyzja o wycofaniu ze sprzedaży całej partii produktu.
Ikea wycofuje ze sprzedaży ciasto DAIM Fot. Wojciech Strozyk/REPORTER
Więcej ciekawych artykułów znajdziesz na stronie głównej

Wycofanie ciasta DAIM – co powinni zrobić klienci?

W jednym z mrożonych ciast DAIM znaleziony został metalowy przedmiot, w związku z czym firma Almondy, dostawca Ikei, podjęła decyzję o prewencyjnym wycofaniu z rynku całej partii produktu.

Wycofanie ograniczone jest do produktu DAIM, ciasto migdał czekolada, 400g z kodem partii L2140, data przydatności do spożycia: 18.11.2023, który został zakupiony w sklepach sieci Ikea w Sklepiku Szwedzkim.

– W Almondy jakość i bezpieczeństwo naszych produktów jest naszym priorytetem numer jeden. Traktujemy ten incydent bardzo poważnie i jako środek zapobiegawczy wycofujemy produkty zakupione w sklepach Ikea, z kodem partii podanym powyżej. Określiliśmy, jakie środki należy podjąć, aby zapobiec powtórzeniu się takiej sytuacji – powiedziała Margareta Johannesson, dyrektor ds. jakości w Almondy.

Ikea prosi wszystkim klientów, którzy zakupili ciasto DAIM, migdał czekolada 400 g, kod partii L2140, data przydatności do spożycia: 18.11.2023 o jego niespożywanie i zwrot do najbliższego sklepu Ikea. Do otrzymania zwrotu kosztów zakupu nie jest wymagany paragon. Więcej informacji można uzyskać na stronie IKEA.pl lub pod numerem telefonu 22 275 05 00.

Polska awansuje w strukturach Ikei

Jak pisaliśmy niedawno w INNPoland.pl, Anna Pawlak-Kuliga, dotychczas pracująca jako prezeska Grupy Ikea w Chinach, dostała awans na stanowisko Global CFO, IKEA Retail - Grupa Ingka. Oznacza to zmiany również dla szwedzkiego koncernu. Razem z nową funkcją Pawlak-Kuliga stała się pierwszą Polką, która w swojej karierze dotarła aż do globalnych struktur zarządczych grupy. Ambitna Polka podkreśla, że transformacja zaczęła się od handlu w formie cash and carry. Dumę przynosi jej fakt, że oddział w Chinach jest wspierany przez lokalne centrum rozwoju produktu oraz lokalny digital hub. (Eko)sukcesem stało się wykorzystanie samochodów zeroemisyjnych dowożących zamówienia do klientów firmy. Aż 90 proc. zamówień dostarczają właśnie takie pojazdy.

– Dziś jesteśmy prawdziwą firmą omnichannelową, dostępną dla niemal całego chińskiego rynku poprzez różne kanały: standardowe sklepy Ikea, mniejsze formaty sklepów Ikea, pierwszy na świecie "Sklep jutra", stronę internetową ikea.cn, IKEA APP, sklep Tmall , sklep Wechat, kanał Tik Tok, centrum obsługi klienta oraz innowacyjne jednostki logistyczne. Aż 90% zamówień dociera do naszych klientów samochodami zeroemisyjnymi – podkreśliła Anna Pawlak-Kuliga, cytowana w informacji prasowej.