Rossmann wycofuje jeden ze swoich produktów. Stwarza zagrożenie dla klientów
- Rossmann opublikował ostrzeżenie dotyczące jednego z produktów
- W herbatce Humana Poland może znajdować się ciało obce
- Szkodliwa dla zdrowia partia została wycofana ze sklepów sieci
Rossmann ostrzega przed artykułem spożywczym
28 grudnia 2022 r. Rossmann na swojej stronie internetowej opublikował ostrzeżenie. Informuje klientów, że wycofał partię pewnego produktu: herbatki owocowej Humana Poland.
Okazało się, że w herbatce owocowej wykryto ciała obce w postaci włókien. Ponieważ może ona szkodzić zdrowiu, apeluje do klientów o niespożywanie artykułu oraz zwrócenie go do najbliższego sklepu sieci. W zamian za wadliwy produkt klienci Rossmanna otrzymają zwrot pieniędzy za zakup.
Informacje o herbatce wycofanej przez Rossmann
Produkt "herbatka owocowa z ekstraktem z owoców Humana" został wyprodukowany w dniu 29 listopada 2021 r. i należy do partii o numerze 73033 C56. Data minimalnej trwałości to 29 listopada 2023 r. Informacje pozwalające zidentyfikować produkt z danej partii zostały nadrukowane na spodzie opakowania.
Dystrybutorem artykułu spożywczego jest polska firma Humana Poland, która według komunikatu sklepu "traktuje ten incydent bardzo poważnie" i podjął decyzję o zastosowaniu "środka zapobiegawczego", jakim ma być wycofanie z oferty produktów pochodzącej z partii mogącej zaszkodzić zdrowiu.
Jakość i bezpieczeństwo naszych produktów jest naszym priorytetem numer jeden. Traktujemy ten incydent bardzo poważnie i jako środek zapobiegawczy wycofujemy produkty ze wskazanej partii, zakupione w drogeriach Rossmann.
Czytaj także: Rossmann, Aldi, Polomarket i inni. Sieci wycofują rosyjskie i białoruskie produkty ze sklepów
Konkurent Rossmanna w Polsce
W kwietniu tego roku na polski rynek weszła niemiecka sieć DM Drogerie Markt, konkurent Rossmanna. Pisaliśmy o tym w innym artykule w INNPoland. Polski oddział firmy znajduje się we Wrocławiu i tam też, w Parku Handlowym Galaktyka, otwarto pierwszy w naszym kraju sklep DM. Wypowiedź dyrektora zarządzającego sieci DM w Polsce Markusa Trojansky'ego zamieścił serwis i jednocześnie sklep internetowy dm.pl
Dotychczas miliony klientów pokochały już produkty DM, a my chcemy, aby jakością naszej oferty zachwycało się jeszcze więcej osób. Dlatego, by być jak najbliżej nich każdego roku, otwieramy w Europie szereg nowych oddziałów. Już dziś jesteśmy obecni w trzynastu krajach, co czyni nas jedną z wiodących drogerii na kontynencie. Chcemy reagować na indywidualne potrzeby klientów, charakterystyczne dla danego kraju. Dlatego oprócz marek własnych, oferujemy im zarówno najlepsze międzynarodowe produkty, jak i te pochodzące od regionalnych producentów. Mamy świadomość konkurencji na polskim rynku, ale widzimy też ogromny potencjał dla siebie. Wierzymy, że polscy konsumenci pokochają nasze marki z wzajemnością.