Nagrodzą najlepszych Dyrektorów Marketingu w Polsce. Też możesz zawalczyć

redakcja INNPoland.pl
15 listopada 2024, 16:49 • 1 minuta czytania
Liderzy wyznaczający trendy w komunikacji marketingowej poszukiwani. Konkurs Dyrektor Marketingu Roku od 13 lat docenia działania wyróżniających się strategów marketingu w Polsce. Zostały ostatnie dni przyjmowania zgłoszeń do konkursu. Partnerem medialnym wydarzenia jest INNPoland
Patronujemy 13 edycji konkursu Dyrektor Marketingu Roku. Fot. materiały prasowe.
Więcej ciekawych artykułów znajdziesz na stronie głównej

Wśród grona laureatów do konkursu Dyrektor Marketingu Roku znajdują się znane i szanowane nazwiska i wschodzące gwiazdy sceny marketingowej.


W tym roku partnerem medialnym wydarzenia jest INNPoland.

Zgłoszenia do konkursu przyjmowane są do 20 listopada. Natomiast w dniu 4 grudnia 2024 w Warszawie w Hotelu Renaissance w ramach konferencji MARKETING INNOVATION EXECUTIVE SUMMIT będzie miała miejsce 13 Gala Finałowa Konkursu Dyrektor Marketingu Roku 2023/2024.

Eksperci komunikacji marketingowej mogą dokonać zgłoszeń do 23 kategorii branżowych, 19 kategorii specjalnych, 6-ciu Young & Impact oraz 5-ciu zespołowych.

Do konkursu mogą zgłosić się nie tylko osoby posiadające stanowisko CMO lub Dyrektorskie. Inicjatywa docenia także ekspertów z obszaru PR i komunikacji, Digitalu, Social Mediów, wdrożeń technologicznych czy AI.

Kapituła złożona z ponad 50 wybitnych liderów polskiej sceny marketingowej, biznesowej i naukowej, byłych laureatów, przedstawicieli agencji oraz domów mediowych przyzna nagrody w tych kategoriach, oraz zdecyduje, kto tym razem otrzyma nagrodę GRAND PRIX.

Konkurs Dyrektor Marketingu Roku od 13 lat organizowany jest przez Mediarun.com. Ideą konkursu jest wyłonienie i nagrodzenie wybitnych liderów i osobowości kierujących pracami działów marketingu, digital, e-commerce, PR, komunikacji oraz employer branding w firmach i organizacjach.

Niezmiernie cieszy mnie fakt, że konkurs od kilkunastu lat pokazuje, jakich mamy ekspertów marketingu w kraju, pozwala im się rozwijać, być docenianym przez zarządy lub pomagać w kolejnych etapach kariery zawodowejPaweł NetczukInicjator i organizator konkursu.

Jak co roku ocena Kapituły w trakcie dyskusji oraz głosowania bierze pod uwagę w trakcie oceny przede wszystkim sylwetki kandydatów poprzez pryzmat osiągniętych efektów, zrealizowania przyjętej strategii marketingowej oraz wdrożenia innowacyjnych pomysłów za okres 2023 i 2024.

Szczegóły: https://dyrektormarketinguroku.pl