Foods by Ann – pod taką marką startuje sprzedaż batonów energetycznych stworzonych przez Annę Lewandowską. Żona kapitana polskiej reprezentacji piłkarskiej wkracza do biznesu z przytupem.
„Punktem zapalnym powstania mojej marki było stworzenie produktów, który dotychczas były niedostępne w sprzedaży. Produkty, które spotykałam na półce sklepowej, nie spełniały moich oczekiwań pod względem funkcjonalnym lub jakościowym” - w tak specyficzny sposób Anna Lewandowska opisuje na swoim blogu motywację, która stała za jej wejściem do biznesu.
Cóż, efekt synergii jest idealny: uwaga całego kraju skupia się właśnie na dokonaniach Roberta Lewandowskiego, a przy tej okazji słynny piłkarz występuje w co najmniej kilkunastu reklamach, promocji batonów FbA nie wyłączając.
„Najlepsze marki w każdej dziedzinie charakteryzują się wyróżnikiem. Apple to przede wszystkim design i innowacyjność, Starbucks to profesjonalna obsługa, Volvo to bezpieczeństwo” - podkreśla na blogu Lewandowska. „Markę FbA wyróżniać będzie hybryda powyższych: produkt dający poczucie healthy bezpieczeństwa, gwarantowanej jakości oraz wsparcia z mojego bloga” - dodaje.
Pierwsze koty za płoty. Batony w cenie 5,99 złotych – i w trzech wariantach smakowych: kakao & maca, goji & żurawina oraz dynia & matcha – są do nabycia w sklepie internetowym Foods by Ann. Świeżo upieczona bizneswoman oferuje tam również liofilizowane owoce i warzywa za 14,99 zł.