Hipermarket Carrefour otwarty właśnie na terenie Centrum Handlowego Posnania ma być wizytówka nowej strategii handlowej sieci w Polsce. Klienci mają tu korzystać z wielu innowacji, o których do niedawna można było jedynie pomarzyć.
Poznański Carrefour ma być awangardą sieci w Polsce. To obiekt o powierzchni ponad 7,5 tys. m kw., z ofertą obejmującą również lokalne produkty, ze zmodernizowanym podziałem tematycznym, a także zastosowaniem innowacyjnych minikonceptów oraz rozwiązań cyfrowych.
Opracowując nasz nowy hipermarket w Posnanii skupiliśmy się na tym, aby przygotować pierwszy koncept w Polsce, który eksponuje przyjemność płynącą z dokonywania zakupów w sklepach Carrefour. Dlatego nasz sklep wyróżnia się nowoczesnym wyglądem i inspirującymi światami zakupów – podsumował Guillaume de Colonges, prezes Carrefour Polska.
W Alei Mody – czyli dziale konfekcyjnym – klienci będą mieli szansę skorzystać z elektronicznego lustra: witrualnej przymierzalni, pozwalającej udostępniać zdjęcia w sieciach społecznościowych. To ma ułatwiać podejmowanie decyzji. W wyborze alkoholi ma doradzać wirtualny sommelier, przygotowany choćby do tego, by rozwiać wątpliwości dotyczące wyboru wina.
Rozstawione w sklepie monitory będą informować o promocjach, a specjalne kioski na terenie sklepu pozwolą wyszukiwać również produkty w internetowym sklepie sieci.
Na dachu hipermarketu znajdą się specjalne Pszczele Hotele – swoisty azyl dla tych owadów. W środku zostaną wykorzystane energooszczędne rozwiązania typu oświetlenia LED oraz zamykanych lodówek. Dostawy mają być tak planowane, by ograniczyć emisję dwutlenku węgla do atmosfery.