Zmiany, zmiany... W tym polskim hipermarkecie skorzystasz z wirtualnej przebieralni, a wino poda elektroniczny sommelier

Poznański hipermarket ma być futurystyczny pod każdym względem.
Poznański hipermarket ma być futurystyczny pod każdym względem. Fot. Materiały prasowe
Hipermarket Carrefour otwarty właśnie na terenie Centrum Handlowego Posnania ma być wizytówka nowej strategii handlowej sieci w Polsce. Klienci mają tu korzystać z wielu innowacji, o których do niedawna można było jedynie pomarzyć.


Poznański Carrefour ma być awangardą sieci w Polsce. To obiekt o powierzchni ponad 7,5 tys. m kw., z ofertą obejmującą również lokalne produkty, ze zmodernizowanym podziałem tematycznym, a także zastosowaniem innowacyjnych minikonceptów oraz rozwiązań cyfrowych.

Opracowując nasz nowy hipermarket w Posnanii skupiliśmy się na tym, aby przygotować pierwszy koncept w Polsce, który eksponuje przyjemność płynącą z dokonywania zakupów w sklepach Carrefour. Dlatego nasz sklep wyróżnia się nowoczesnym wyglądem i inspirującymi światami zakupów – podsumował Guillaume de Colonges, prezes Carrefour Polska.

W Alei Mody – czyli dziale konfekcyjnym – klienci będą mieli szansę skorzystać z elektronicznego lustra: witrualnej przymierzalni, pozwalającej udostępniać zdjęcia w sieciach społecznościowych. To ma ułatwiać podejmowanie decyzji. W wyborze alkoholi ma doradzać wirtualny sommelier, przygotowany choćby do tego, by rozwiać wątpliwości dotyczące wyboru wina.


Rozstawione w sklepie monitory będą informować o promocjach, a specjalne kioski na terenie sklepu pozwolą wyszukiwać również produkty w internetowym sklepie sieci.

Na dachu hipermarketu znajdą się specjalne Pszczele Hotele – swoisty azyl dla tych owadów. W środku zostaną wykorzystane energooszczędne rozwiązania typu oświetlenia LED oraz zamykanych lodówek. Dostawy mają być tak planowane, by ograniczyć emisję dwutlenku węgla do atmosfery.

Napisz do autora: mariusz.janik@innpoland.pl

Znajdź nas na Znajdź nas na instagramie

Oceń ten artykuł:

Trwa ładowanie komentarzy...
0 0Gdzie są podatki, tam zawsze będzie szara strefa. Tak wygląda "praca na czarno" w Polsce
0 0Podwójna jakość produktów w Europie potwierdzona. Ale to nie Polacy są gorszym sortem
0 0"Zielone kłamstwo" w Polsce. Tak próbują cię nabrać wielkie firmy
0 0Buty i piłki Adidasa polecą w kosmos. Chodzi o coś więcej niż trening dla astronautów
0 0Plan Szwedów: ZERO ofiar śmiertelnych na drogach. Oto czego możemy się od nich nauczyć
0 0Wyniki finansowe Ubera znów nisko pod kreską. Inwestorzy tracą cierpliwość

INNSPIRACJE

0 0Polak rozkręcił świetny biznes w USA. Zdradza, jak radzić sobie z porażką i brakiem motywacji
0 0W sukces tej Polki nikt nie wierzył. Uparła się i stworzyła rewolucyjny krem antysmogowy
0 0Ujawniają kulisy współpracy ze znaną siecią sklepów. Dziesiątki milionów długów i próby samobójcze
0 0Sapkowski przyznaje, że spór z CD Projektem go przerósł. "Pieniądze nic dla mnie nie znaczą"

STARTUPY

0 0Amerykańskim naukowcom się nie udało, a one to zrobiły. Tak powstały innowacyjne kosmetyki
0 0Start-up chce zasilać samochody wodą i alkoholem. Ale trochę się zapędzili