Poznański hipermarket ma być futurystyczny pod każdym względem.
Poznański hipermarket ma być futurystyczny pod każdym względem. Fot. Materiały prasowe

Hipermarket Carrefour otwarty właśnie na terenie Centrum Handlowego Posnania ma być wizytówka nowej strategii handlowej sieci w Polsce. Klienci mają tu korzystać z wielu innowacji, o których do niedawna można było jedynie pomarzyć.

REKLAMA
Poznański Carrefour ma być awangardą sieci w Polsce. To obiekt o powierzchni ponad 7,5 tys. m kw., z ofertą obejmującą również lokalne produkty, ze zmodernizowanym podziałem tematycznym, a także zastosowaniem innowacyjnych minikonceptów oraz rozwiązań cyfrowych.
Opracowując nasz nowy hipermarket w Posnanii skupiliśmy się na tym, aby przygotować pierwszy koncept w Polsce, który eksponuje przyjemność płynącą z dokonywania zakupów w sklepach Carrefour. Dlatego nasz sklep wyróżnia się nowoczesnym wyglądem i inspirującymi światami zakupów – podsumował Guillaume de Colonges, prezes Carrefour Polska.
W Alei Mody – czyli dziale konfekcyjnym – klienci będą mieli szansę skorzystać z elektronicznego lustra: witrualnej przymierzalni, pozwalającej udostępniać zdjęcia w sieciach społecznościowych. To ma ułatwiać podejmowanie decyzji. W wyborze alkoholi ma doradzać wirtualny sommelier, przygotowany choćby do tego, by rozwiać wątpliwości dotyczące wyboru wina.
Rozstawione w sklepie monitory będą informować o promocjach, a specjalne kioski na terenie sklepu pozwolą wyszukiwać również produkty w internetowym sklepie sieci.
Na dachu hipermarketu znajdą się specjalne Pszczele Hotele – swoisty azyl dla tych owadów. W środku zostaną wykorzystane energooszczędne rozwiązania typu oświetlenia LED oraz zamykanych lodówek. Dostawy mają być tak planowane, by ograniczyć emisję dwutlenku węgla do atmosfery.

Napisz do autora: mariusz.janik@innpoland.pl