
Przez długie lata Anna Kołomycew była autorką Anwen, najpopularniejszego bloga o pielęgnacji włosów w Polsce. Po pewnym czasie postanowiła przekuć zdobyte doświadczenie w produkty, które będzie mogła kupić każda Polka. Jej własna marka kosmetyków odniosła gigantyczny sukces – dzisiaj można kupić je praktycznie w każdej polskiej drogerii.
Początki włosomaniactwa
Świadomą pielęgnacją włosów Anna Kołomycew, twórczyni marki Anwen, zainteresowała się w 2009 roku. W czasach, kiedy za szczyt dbałości uchodziło spryskanie włosów ochronnym sprayem przed ich wyprostowaniem, polskie włosomaniactwo (bo tak pierwotnie określano włosing) było kompletną awangardą.Blog i świadoma pielęgnacja to było coś, co robiłam zupełnie "obok" reszty mojego życia. Spędzałam na tym długie godziny, ale nigdy nie sądziłam, że będzie z tego cokolwiek poza hobby: w tamtych czasach zarabianie na blogach było czymś zupełnie abstrakcyjnym, szokowało nawet otrzymanie od producenta kosmetyku do przetestowania.
Kosmetyki Anwen
Trochę jednak jeszcze potrwało zanim Anna Kołomycew rozpoczęła prace nad swoimi własnymi kosmetykami. W międzyczasie rozwijała bloga, którego popularność z biegiem czasu tylko rosła – i pomagała innym włosomaniaczkom.Dwa lata pracy nad maskami, testowania ich, szukania coraz to nowych rozwiązań to zdecydowanie za długo. Nie chodzi tutaj o kompromis w kwestii jakości – ale nauczyłam się, że czasem trzeba jednak pozostać przy produkcie bardzo dobrym, nie poszukując na siłę ideału.
Świadoma pielęgnacja włosów w Polsce
Premiera pierwszych produktów – trzech masek do włosów – na początku 2017 r. okazała się ogromnym sukcesem. Choć z drugiej strony: trudno, aby tak nie było. Anwen była wszak w środowisku włosomaniaczek powszechnie znana i poważana: łatwe do przewidzenia było, że każda z nich będzie chciała przekonać się, co to wymyśliła najpopularniejsza blogerka we włosowym światku.Więcej ciekawych informacji znajdziesz na stronie głównej INNPoland.pl
