Biedronka ma nową promocję na owoce i warzywa
Od poniedziałku 17 października Biedronka wprowadza nową akcję lojalnościową. Przy zakupie świeżych owoców i warzyw za min. 20 zł konsument otrzyma voucher o wartości 10 zł. Będzie mógł go wykorzystać na kolejny zakup owoców lub warzyw. Promocje będzie trwać do 29 października.
Gang Bystrzaków, czyli pies Dżi-Pi-Es, jabłko Netwon oraz świnka Skarbonita, to pluszowi bohaterowie kampanii. Marek Walenick, który jest dyrektorem kategorii w sieci Biedronka, wypowiedział na temat akcji na stronie sklepu.
Marek Walencik
dyrektor kategorii w sieci Biedronka
Jak wziąć udział w akcji promocyjnej Biedronki?
Klienci, którzy kupią świeże owoce lub warzywa z kartą Moja Biedronka lub aplikacją, otrzymają dodatkową naklejkę. Robiąc takie zakupy codziennie, będą mogli zdobyć łącznie 12 naklejek w ciągu 2 tygodni.
Klienci, którzy spełnią te warunki i dodatkowo wydadzą na powyższe produkty min. 20 zł, otrzymają dodatkową naklejkę oraz voucher. Jego wartość to 10 zł, można go wykorzystać w ciągu dwóch dni handlowych na kolejne zakupy owoców lub warzyw, przy czym ich wartość musi wynieść min. 20 zł.
Dodatkowo (przy standardowych wyłączeniach) za zakupy o wartości min. 99 zł, zrealizowane z kartą Moja Biedronka, klient otrzyma 1 zł oszczędności do Wirtualnego Portfela.
W ramach akcji Gang Bystrzaków prowadzone są dwa sposoby oszczędzania:
Środki z Wirtualnego Portfela można wykorzystać na zakupy w każdą sobotę w okresie trwania akcji Gang Bystrzaków. W obu przypadkach za każde zaoszczędzone 6 zł w ramach jednej transakcji klient otrzyma naklejkę – można je zbierać do 19 listopada.
Naklejki pozwalają na odebranie za darmo maskotki jednego z członków Gangu Bystrzaków. Aby odebrać maskotkę Bystrzaka, należy zebrać 50 naklejek w specjalnym albumie. Maskotki nie są w tym roku dostępne w osobnej sprzedaży. Odbiór ich i książki jest możliwy do 3.12.2022 r. lub do wyczerpania zapasów.
Ubrania dla fanów Biedronki
Kilka miesięcy temu miała miejsce inna oryginalna promocja: Biedronka wypuściła własną kolekcję ubrań. Można było kupić żółto-czerwone klapki, bluzki czy skarpetki. Logo sklepu pojawiło się również na sportowych butach. Biedronka Fan Collection pojawiła się w wielu postach internautów.
Wcześniej z podobną inicjatywą z branży odzieżowej wyszedł Lidl. W ofercie sieci znalazły się klapki, skarpetki i T-shirty w cenach od 7,99 do 24,99 zł.