logo
Do Polski wchodzi siedzi L'Osteria Fot. Materiały prasowe
Reklama.
  • Latem w Polsce zostanie otwarta restauracja z włoskimi daniami
  • L’Osteria pojawi się w warszawskim Centrum Praskim Koneser
  • W ciągu pięciu lat ma się u nas pojawić łącznie dziesięć lokali
  • Nowa sieć restauracji w Polsce

    Latem na polskim rynku kulinarnym odbędzie się niezwykła premiera. Sieć włoskich restauracji L'Osteria otworzy u nas pierwszy lokal: w warszawskim Centrum Praskim Koneser. I na jednym się nie skończy. Horeca Trends podaje, że w ciągu pięciu lat ma ich być już dziesięć. Restauracja ugości 170 osób, a latem do dyspozycji będzie również 100 miejsc w ogródku.

    Co w menu L'Osterii?

    Spójrzmy więc do menu włoskiej restauracji. Na stronie internetowej L'Osterii możemy przeczytać, że są w nim:

  • crema di broccoli, czyli domowa zupa krem z brokułów z grzankami czosnkowymi;
  • insalata shrymps, czyli mieszana sałatka z wegańskimi krewetkami;
  • pizza erbacce z sosem pomidorowym, serem, szpinakiem, brokułami i gorgonzolą;
  • triangoli salmone: pierogi z nadzieniem z łososia z cebulą i koperkiem;
  • spaghetti shrymps al vino bianco, czyli spaghetti z wegańskimi krewetkami na bazie białka sojowego;
  • maccheroncini amatriciana, czyli świeży makaron z boczkiem, cebulą i pietruszką.
  • Niemiecko-włoska L'Osteria

    W grudniu 2022 r. firma podpisała umowę z Adamem Mularukiem z Atena Capital, aby wprowadzić niemiecką markę na polski rynek. Ale na Polsce się nie skończy. W 2023 r. L'Osteria chce otworzyć łącznie 22 nowe restauracje.

    "Z dużym optymizmem patrzę w przyszłość i na rozwój gastronomii w Polsce. L'Osteria jest marką o dużym potencjale, oferującą niesamowite dania i produkty kuchni włoskiej w przystępnych cenach" – mówi Adam Mularuk, którego cytuje Horeca Trends.

    Jest mi niezmiernie miło ogłosić wejście L’Osterii do Polski. Cieszymy się, że wspólnie z Adamem Mularukiem, który od razu dostrzegł potencjał marki, możemy wejść na kolejny rynek. Adam idealnie pasuje także do La Famiglia – jak określamy zespół L’Osterii – zarówno swoją osobowością, jak i wartościami, którymi kieruje się w biznesie. Jesteśmy głęboko przekonani, że znaleźliśmy doskonałego partnera i fantastycznego ambasadora L’Osterii.

    Mirko Silz

    dyrektor generalny FR L’Osteria SE

    Masz propozycję tematu? Chcesz opowiedzieć ciekawą historię? Odezwij się do nas na kontakt@innpoland.pl

    Nowe burgerownie

    O wejściu do Polski innych gastronomicznych marek pisaliśmy w innym artykule w INNPoland. Już w styczniu było wiadomo, że zostanie u nas otwarty fast food Popeyes Louisiana Kitchen. Amerykańska sieć ma w ofercie burgery, frytki, dipy, lody czy shake'i.

    To nie wszystko. Nowym graczem wśród fast foodów będzie Także Master Burger, który w Czechach działa od 20 lat, a w Ukrainie od dwóch. Jego pierwszy polski lokal zostanie otworzony w warszawskim Blue City. Poza burgerami zamówimy w nim przystawki, nuggetsy albo ciastka.

    Czytaj także: