logo
Awaria w PKO BP. Fot. Pxhere CC0
Reklama.

Awaria w PKO BP. Klienci skarżą się na problemy z płatnościami

O problemach w PKO BP informują użytkownicy mediów społecznościowych. W komentarzach na profilu banku zgłaszają trudności, jakie napotkali w trakcie korzystania z IKO oraz Inteligo.

"Logowanie do aplikacji IPKO znowu nie działa" - skarży się jeden z komentujących. Niektórzy klienci wskazują, że mają również problemy z płatnościami Blik. Inni informują, że nie wczytuje się strona z tokenem.

Jak podaje Business Insider Polska, pracownicy infolinii potwierdzają, że pojawiły się problemy techniczne.

Masz propozycję tematu? Chcesz opowiedzieć ciekawą historię? Odezwij się do nas na kontakt@innpoland.pl

Ponad 4 tys. zgłoszeń w sprawie awarii

O awarii w PKO BP informuje też serwis downdetector.pl, który zbiera zgłoszenia na temat stanu różnych witryn i usług. Tuż po godz. 8:00 naliczył ponad 4 tys. zawiadomień w sprawie problemów w PKO BP.

logo

68 proc. wszystkich zgłoszeń dotyczy logowania w aplikacji, a 27 proc. – bankowości mobilnej. Jedynie 4 proc. zawiadomień odnosi się do problemów z przelewami.

Z interaktywnej mapy wynika, że najwięcej zgłoszeń wpłynęło od mieszkańców dużych miast np. Warszawy, Łodzi, Wrocławia czy Poznania.

PKO BP to największy bank w Polsce. Szacunki z początku stycznia 2023 r. wskazują, że obsługuje ponad 11,5 mln użytkowników.

Czytaj także: