Największy polski bank ma awarię. Ogromne problemy z płatnościami dla klientów
PKO BP ma awarię. Klienci zgłaszają problemy z bankowością mobilną. Uskarżają się na logowanie do systemów i płatności przy użyciu Blika.
Reklama.
PKO BP ma awarię. Klienci zgłaszają problemy z bankowością mobilną. Uskarżają się na logowanie do systemów i płatności przy użyciu Blika.
O problemach w PKO BP informują użytkownicy mediów społecznościowych. W komentarzach na profilu banku zgłaszają trudności, jakie napotkali w trakcie korzystania z IKO oraz Inteligo.
"Logowanie do aplikacji IPKO znowu nie działa" - skarży się jeden z komentujących. Niektórzy klienci wskazują, że mają również problemy z płatnościami Blik. Inni informują, że nie wczytuje się strona z tokenem.
Jak podaje Business Insider Polska, pracownicy infolinii potwierdzają, że pojawiły się problemy techniczne.
O awarii w PKO BP informuje też serwis downdetector.pl, który zbiera zgłoszenia na temat stanu różnych witryn i usług. Tuż po godz. 8:00 naliczył ponad 4 tys. zawiadomień w sprawie problemów w PKO BP.
68 proc. wszystkich zgłoszeń dotyczy logowania w aplikacji, a 27 proc. – bankowości mobilnej. Jedynie 4 proc. zawiadomień odnosi się do problemów z przelewami.
Z interaktywnej mapy wynika, że najwięcej zgłoszeń wpłynęło od mieszkańców dużych miast np. Warszawy, Łodzi, Wrocławia czy Poznania.
PKO BP to największy bank w Polsce. Szacunki z początku stycznia 2023 r. wskazują, że obsługuje ponad 11,5 mln użytkowników.