
Idąc do Hotelu Warszawa, miałem okazję przejść obok rosnącej kolejki konsumentów, aby stać się jednym z pierwszych świadków otwarcia showroomu Lenovo i Motorola – pierwszego w Polsce oraz drugiego w Europie, po Mediolanie.
Na miejscu zobaczyliśmy premierowy smartfon Motorola Edge 60 Fusion, koncepcyjne laptopy (w tym ten o przezroczystym ekranie) i usłyszałem zapowiedzi spotkań: w tym miejscu będą odbywać się wydarzenia gamingowe i edukacyjne, w tym program cyfryzacji dla seniorów.
Galerię zdjęć znajdziecie na końcu tekstu.
Otwarcie showroomu Lenovo
Na powierzchni 200 metrów kwadratowych chwilowo można oglądać i zakupić produkty marki Lenovo i Motorola. Z okazji otwarcia na klientów czekają specjalne promocje. Jest to też pierwsze miejsce w Polsce, gdzie od 2 kwietnia można kupić najnowszy smartfon Motorola Edge 60 Fusion.
To jednak drugorzędne przeznaczenie dla showroomu w Prudentialu. Ta historyczna lokacja posłuży za miejsce spotkań warsztatowych, edukacyjnych i rozrywkowych. Na tapecie są programy związane z cyberbezpieczeństwem i sztuczną inteligencją.
– Robimy rzeczy ważne i showroom będzie rozwijać kompetencje cyfrowe obywateli – zapowiedział Wojciech Zaskórski, Lenovo Poland General Menager.
Na miejscu obecny był Rafał Rościński, podsekretarz stanu w Ministerstwie Cyfryzacji. Lenovo ma współpracować z rządem w temacie rozwoju kompetencji cyfrowych dla społeczeństwa. Marka nawiązała współpracę także z CampusAI.
Ważnym elementem w harmonogramie showroomu mają być dedykowane warsztaty dla seniorów.
Wojciech Zaskórski
Lenovo Poland General Menager
Dla relaksu została przygotowana specjalna strefa, a na fanów czekać będą wydarzenia gamingowe czy możliwe spotkania z ambasadorką marki, olimpijską sprinterką Anastazją Kuś.
Dokładny rozkład jazdy wydarzeń w showroomie nie został jeszcze podany. Jak zostało mi przekazane, w najbliższych miesiącach wystartują pierwsze wydarzenia, a harmonogram zostanie przekazany za pośrednictwem newsletterów i mediów społecznościowych.
Atrakcje i gadżety
Showroom Lenovo i Motoroli ma być miejscem, gdzie prezentowane będą nowinki technologiczne. Na miejscu mogłem podziwiać laptop Lenovo ThinkBook Transparent Display z przezroczystym ekranem. Jeśli komuś unosi się brew, to może was zaskoczę – wszystko było czytelne, niż jak mogłoby się z pozoru wydawać.
Widziałem również Lenovo Auto-Twist AI PC, czyli laptop z obrotowym ekranem dostosowującym się do ruchu użytkownika i sterowany komendami głosowymi.
Zobacz także
Otwarcie showroomu zbiegło się z globalną premierą smartfonu Motoroli Edge 60 Fusion. Zaprojektowany z myślą o współpracy z Moto AI, oferuje OLED o przekątnej 6,67 cala oraz aparat 50 Mpx z czujnikiem Sony LYTIA 700. Dostępny jest już w salonie w cenie 1599 zł w wariancie 8/256 GB.
Z okazji otwarcia na klientów czekają również promocje. Kupujący produkty Lenovo o wartości powyżej 399 zł otrzymają limitowany pakiet akcesoriów.
Osoby, które zdecydują się na zakup smartfonu Motorola, otrzymają słuchawki Moto Buds+ (przy zakupie modelu Razr lub Edge) lub Moto Buds (model: Moto G lub Moto E). Szczegóły dostępne są w regulaminie promocji.