ThinkBook Transparent Display.
Na otwarciu showroomu Lenovo i Motorola mogłem zobaczyć po raz pierwszy m.in. przezroczysty laptop ThinkBook Transparent Display. Fot. materiały prasowe
Reklama.

Idąc do Hotelu Warszawa, miałem okazję przejść obok rosnącej kolejki konsumentów, aby stać się jednym z pierwszych świadków otwarcia showroomu Lenovo i Motorola pierwszego w Polsce oraz drugiego w Europie, po Mediolanie.

Na miejscu zobaczyliśmy premierowy smartfon Motorola Edge 60 Fusion, koncepcyjne laptopy (w tym ten o przezroczystym ekranie) i usłyszałem zapowiedzi spotkań: w tym miejscu będą odbywać się wydarzenia gamingowe i edukacyjne, w tym program cyfryzacji dla seniorów.

Galerię zdjęć znajdziecie na końcu tekstu.

Otwarcie showroomu Lenovo

Na powierzchni 200 metrów kwadratowych chwilowo można oglądać i zakupić produkty marki Lenovo i Motorola. Z okazji otwarcia na klientów czekają specjalne promocje. Jest to też pierwsze miejsce w Polsce, gdzie od 2 kwietnia można kupić najnowszy smartfon Motorola Edge 60 Fusion. 

To jednak drugorzędne przeznaczenie dla showroomu w Prudentialu. Ta historyczna lokacja posłuży za miejsce spotkań warsztatowych, edukacyjnych i rozrywkowych. Na tapecie są programy związane z cyberbezpieczeństwem i sztuczną inteligencją.

logo
Przecinanie wstęgi. Fot. materiały własne.

– Robimy rzeczy ważne i showroom będzie rozwijać kompetencje cyfrowe obywateli – zapowiedział Wojciech Zaskórski, Lenovo Poland General Menager.

Na miejscu obecny był Rafał Rościński, podsekretarz stanu w Ministerstwie Cyfryzacji. Lenovo ma współpracować z rządem w temacie rozwoju kompetencji cyfrowych dla społeczeństwa. Marka nawiązała współpracę także z CampusAI. 

Ważnym elementem w harmonogramie showroomu mają być dedykowane warsztaty dla seniorów.

Polska jest numerem jeden w usługach cyfrowych na świecie. Ale czy nasi seniorzy potrafią z tego skorzystać? Chcemy to rozwijać, mamy umówiony program z fundacjami, który pozwoli seniorom czuć się bezpieczenie w sieci

Wojciech Zaskórski

Lenovo Poland General Menager

Dla relaksu została przygotowana specjalna strefa, a na fanów czekać będą wydarzenia gamingowe czy możliwe spotkania z ambasadorką marki, olimpijską sprinterką Anastazją Kuś.

logo
Współpraca z Anastazją Kuś. Fot. materiały własne

Dokładny rozkład jazdy wydarzeń w showroomie nie został jeszcze podany. Jak zostało mi przekazane, w najbliższych miesiącach wystartują pierwsze wydarzenia, a harmonogram zostanie przekazany za pośrednictwem newsletterów i mediów społecznościowych.

Czytaj także:

Atrakcje i gadżety

Showroom Lenovo i Motoroli ma być miejscem, gdzie prezentowane będą nowinki technologiczne. Na miejscu mogłem podziwiać laptop Lenovo ThinkBook Transparent Display z przezroczystym ekranem. Jeśli komuś unosi się brew, to może was zaskoczę – wszystko było czytelne, niż jak mogłoby się z pozoru wydawać.

logo
Przezierny Lenovo ThinkBook Transparent. Fot. materiały własne.

Widziałem również Lenovo Auto-Twist AI PC, czyli laptop z obrotowym ekranem dostosowującym się do ruchu użytkownika i sterowany komendami głosowymi.

Otwarcie showroomu zbiegło się z globalną premierą smartfonu Motoroli Edge 60 Fusion. Zaprojektowany z myślą o współpracy z Moto AI, oferuje OLED o przekątnej 6,67 cala oraz aparat 50 Mpx z czujnikiem Sony LYTIA 700. Dostępny jest już w salonie w cenie 1599 zł w wariancie 8/256 GB.

logo
Motorola edge 60 fusion. Fot. materiały własne.

Z okazji otwarcia na klientów czekają również promocje. Kupujący produkty Lenovo o wartości powyżej 399 zł otrzymają limitowany pakiet akcesoriów.

Osoby, które zdecydują się na zakup smartfonu Motorola, otrzymają słuchawki Moto Buds+ (przy zakupie modelu Razr lub Edge) lub Moto Buds (model: Moto G lub Moto E). Szczegóły dostępne są w regulaminie promocji.

Galeria

logo