
W poniedziałek 18 sierpnia polska firma Drutex S.A. poinformowała, że została nowym sponsorem niemieckiego klubu piłkarskiego Bayernu Monachium. Dołącza do listy partnerów bawarskiego giganta i chwali się historyczną współpracą dla polskiego biznesu.
Polski producent okien i drzwi z Bytowa stał się partnerem prestiżowego niemieckiego klubu piłkarskiego. Jak ogłosiła firma, to część międzynarodowej ekspansji i umacniania pozycji na globalnym rynku. Współpracę zawarto na trzy lata i Polacy będą sponsorować Bayern od przyszłego sezonu.
Drutex S.A. sponsorem Bayern Monachium
Dzięki tej umowie firma będzie mogła np. eksponować swoją markę na boisku czy w oficjalnej komunikacji klubu piłkarskiego. Prezes firmy, Leszek Gierszewski w rozmowie z "Forbes" przyznał, że nowa strategia ma przełożyć się na wzrost zysków. Nawet jeśli za umowę zapłacono jak za "miejsce w ekstraklasie".
"To wyjątkowy moment nie tylko w historii firmy, ale i polskiego biznesu. Pokazujemy, że polska marka może być partnerem największych światowych graczy. To inwestycja w przyszłość i wizerunek DRUTEX-u, ale również promocja polskiej przedsiębiorczości na globalnej scenie" – przekazują przedstawiciele spółki.
Kontrakt na wyłączność
Jak czytamy na stronie obu partnerów, Drutex będzie platynowym sponsorem i oficjalnie zyskał statusy "Official Platinum Partner of FC Bayern München", "Official Partner of FC Bayern München" oraz tytuł na wyłączność "Official Door and Window System Partner of FC Bayern München".
W komunikatach określono współpracę jako sojusz dwóch liderów o "podobnych DNA, dominujących w swoich dziedzinach". Dodano także, że rynek niemiecki pozostaje dla Drutexu najważniejszym rynkiem eksportowym. Eksport ma stanowić 80 proc. sprzedaży firmy.
W związku z rozpoczęciem współpracy Drutex przygotowuje szereg projektów marketingowych i sprzedażowych. Producent drzwi i okien wprowadzi także zmiany w ofercie produktowej i nowości, które pojawią się w ofercie od września br.
Zobacz także
Źródło: Drutex, Bayern Monachium, Forbes.
