
Ukraińska marka odzieży i obuwia damskiego One by One ma nietypowy model biznesowy, który sprawił, że z profilu na Instagramie marka urosła na tyle, że dziś ma 21 punktów stacjonarnych. Do tej pory znajdowały się one tylko w Ukrainie. Pierwszy właśnie otworzył się w Poznaniu.
Wszystko zaczęło się od profilu na Instagramie. Po 9 latach firma zatrudnia ok. 300 pracowników i ma 21 sklepów stacjonarnych. One by One to ukraińska sieć sklepów odzieżowych, która właśnie wchodzi do Polski. W Poznaniu uruchomiła już pierwszy punkt stacjonarny, choć już od jakiegoś czasu prowadzi również sklep internetowy.
Pierwszy sklep stacjonarny One by One w Polsce
20 września w poznańskiej galerii handlowej Posnania sklep One by One przyjął pierwszych klientów. Tym samym marka rozpoczyna ekspansję w Polsce, którą założycielka Lidia Smetana zapowiadała już w lipcu ubiegłego roku.
Do tej pory sklepy marki obecne były jedynie w ukraińskich miastach, w 14 z nich znajduje się łącznie 21 placówek One by One.
"Codziennie chcemy rozwijać branżę modową, tworzyć fajne produkty, aby każda kobieta nosiła ubrania middle up jakości w cenie mass market i wybierała One by One" – zakłada marka.
Strategia ukraińskiej marki One by One
Ukraińska marka sprzedająca ubrania i buty kontroluje pełny cykl produkcji. Nie tworzy jednak produktów zależnie od sezonu, a co tydzień wypuszcza nowe modele, które produkowane i sprzedawane są w niewielkich ilościach, aby te uchodziły za produkt unikatowy.
"Każda kolekcja jest weryfikowana przez zespół. Począwszy od opracowania szkicu i testów materiałów, aż po kontrolę gotowych wyrobów. Główna odmienność polega na tym, że to Ty, nasza Klientka, decydujesz, co mamy uruchomić i jakie detale dodać do wizerunku" – czytamy na stronie internetowej sklepu.
Marka generuje przychody na poziomie kilkudziesięciu milionów zł.
Zobacz także
