Wojna na rynku przewoźników autobusowych. Tysiące biletów tańszych o połowę
Tanie bilety autobusowe. Polonus tworzy koalicję z lokalnymi przewoźnikami. Nowa marka będzie bardzo patriotyczna, bardzo nowoczesna i bardzo atrakcyjna cenowo. W ten sposób Polonus rzuca rękawicę swojemu największemu rywalowi, pomarańczowo-zielonemu Flixbusowi.
A lokalnych przewoźników, z którymi Polonus tworzy nową markę, udało się zdobyć całkiem sporo. Są to podkarpacki Neobus, lubelski Contbus, lubelski Garden Express, warmińsko-mazurski PKS Elbląg, zachodniopomorski PKS Szczecin, przemyski Albatros Bus oraz podlaski Żak Express.
Polonus stawia na patriotyzm
Choć na razie partnerzy pochodzą głównie ze wschodu, Piotr Pogonowski, dyrektor zarządzający Polonusa, zapowiada również rozmowy z przewoźnikami z zachodu. Na razie jednak linii będzie w sumie 50 i połączą one 250 polskich miast.
Autokary nowej marki będą malowane na biało oraz sygnowane logiem Polonus Partner i logiem lokalnego przewoźnika. Narodowa kolorystka i orzełek w logo mają wyróżniać nową markę od głównego konkurenta, czyli FlixBusa. Przewoźnik kilka miesięcy temu wszedł na polski rynek zza zachodniej granicy, przejmując Polskiego Busa i oferując wyjątkowo tanie bilety, szczególnie na trasach międzynarodowych.