Biedronka ma już następcę Gangu Świeżaków. W tajemnicy szykuje kolejny hit sprzedaży

Marcin Długosz
Po gigantycznym sukcesie Gangu Świeżaków, Biedronka szykuje już dla klientów kolejną promocję. Tym razem za zebranie odpowiedniej ilości naklejek konsumenci będą wynagradzani pluszakami z… Gangu Słodziaków.
Biedronka ma już następcę Gangu Świeżaków. To Gang Słodziaków. mat. pras.
Nieoficjalne informacje na ten temat zdobyły „Wiadomości Handlowe”. Sieć do tej pory nie ruszyła jeszcze z promowaniem nowej kampanii. Ze wstępnych ustaleń wynika jednak, że mechanizm promocji będzie podobny do tej znanej ze Świeżaków. Klienci za dokonanie zakupu warzyw i owoców i za korzystanie z karty lojalnościowej Biedronki będą dostawać punkty. Te będą mogli następnie wymieniać na nowe pluszaki.

Tym razem do zdobycia będą zwierzęta m.in. lis, jeż, sowa i królik. Łącznie zebrać będzie można 6 różnych maskotek.

Gang Słodziaków to kontynuacja promocji „Gang Świeżaków”
Akcja odniosła tak duży sukces, że dyskont przeprowadził aż dwie edycje. W ramach tej drugiej do polskich domów trafiło aż 8 mln pluszaków.


Promocja wzbudzała ogromne emocje. Media co chwilę donosiły o próbach kradzieży naklejek, konkurencja próbowała odpowiadać rozdawanie własnych maskotek, a marketingowcy Biedronki zacierali ręce. Dzięki prostej akcji udało im się nakręcić zainteresowanie siecią bez wydawania grosza.

Z badań przeprowadzonych przez Nielsena wynika, że o „Gangu Świeżaków” słyszało 93 proc. respondentów. 40 proc. przyznało natomiast, że odwiedzało sklepy tej sieci częściej, ze względu na możliwość zebrania naklejek i odebrania nagród.