Biedronka ma już następcę Gangu Świeżaków. W tajemnicy szykuje kolejny hit sprzedaży
Po gigantycznym sukcesie Gangu Świeżaków, Biedronka szykuje już dla klientów kolejną promocję. Tym razem za zebranie odpowiedniej ilości naklejek konsumenci będą wynagradzani pluszakami z… Gangu Słodziaków.
Tym razem do zdobycia będą zwierzęta m.in. lis, jeż, sowa i królik. Łącznie zebrać będzie można 6 różnych maskotek.
Gang Słodziaków to kontynuacja promocji „Gang Świeżaków”
Akcja odniosła tak duży sukces, że dyskont przeprowadził aż dwie edycje. W ramach tej drugiej do polskich domów trafiło aż 8 mln pluszaków.
Promocja wzbudzała ogromne emocje. Media co chwilę donosiły o próbach kradzieży naklejek, konkurencja próbowała odpowiadać rozdawanie własnych maskotek, a marketingowcy Biedronki zacierali ręce. Dzięki prostej akcji udało im się nakręcić zainteresowanie siecią bez wydawania grosza.
Z badań przeprowadzonych przez Nielsena wynika, że o „Gangu Świeżaków” słyszało 93 proc. respondentów. 40 proc. przyznało natomiast, że odwiedzało sklepy tej sieci częściej, ze względu na możliwość zebrania naklejek i odebrania nagród.