Zadziwiający plan sieci Biedronka. „Będziemy restauracją z jedzeniem na wynos”
Będziemy ewoluować w kierunku swego rodzaju restauracji z jedzeniem na wynos – zapowiada prezes zarządu Grupy Jeronimo Martins, Pedro Soares Dos Santos. Menedżerowie sieci są przekonani, że polski klient oczekuje od sieci przede wszystkim świeżych produktów oraz dań gotowych.
Przykładowo, stale zwiększa się sprzedaż ryb czy egzotycznych owoców. W przypadku tych drugich w ciągu dekady sprzedaż zwiększyła się sześciokrotnie – cytują menedżera Wiadomości Handlowe. – Firma chce sprzedawać polskiemu konsumentowi wszystko, czego potrzebuje do życia – podkreślał Dos Santos.
Wizerunek Biedronki
Jego zdaniem Polska ma dziś najnowocześniejsze dyskonty w Europie, a wśród nich Biedronka jest najlepiej przygotowana do spełniania potrzeb klientów. Niewątpliwie, warto tu też podkreślić, że zdaniem ekspertów sieć stopniowo zmienia swój wizerunek – m.in. poprzez zmianę wystroju sklepów na nieco bardziej „delikatesowy” i elegancki niż dotychczas. Wizerunek „restauracji z jedzeniem na wynos” może być kolejnym krokiem na tej drodze.