Pozazdrościli rywalom. Coca-Cola wprowadza na rynek nowy smak swojego sztandarowego produktu
Jak informuje Portal Spożywczy, do niektórych sklepów i e-sklepów w Polsce trafiły pierwsze partie nowego na polskim rynku produktu: Coca-Cola Peach Zero. Bezcukrowy, brzoskwiniowy wariant napoju ma być na początek dostępny w plastikowych opakowaniach o pojemności 0,5 i 1 litra.
Zwrot w nową, zdrowszą stronę
Ciekawscy mogą spróbować znaleźć produkt w sieciach takich jak Lewiatan czy Delikatesy Centrum – podpowiada Portal Spożywczy. Idąc tropami produktów konkurencji koncern miesza w tym przypadku tradycyjny smak coli z mrożoną herbatą o smaku brzoskwiniowym.
Polska premiera nowego produktu wypada mniej więcej rok po tym, jak dietetyczna brzoskwiniowa wersja coli trafiła do sprzedaży na Zachodzie. Na początku ubiegłego roku, m.in. na Wyspach do sprzedaży trafiły też smaki jak mango czy „mocna wiśnia”. Jak pisały wówczas brytyjskie media, nowa kolekcja smaków to próba pokazania się konsumentów od nowej, „zdrowszej” strony.