Pozazdrościli rywalom. Coca-Cola wprowadza na rynek nowy smak swojego sztandarowego produktu

Mariusz Janik
Jak informuje Portal Spożywczy, do niektórych sklepów i e-sklepów w Polsce trafiły pierwsze partie nowego na polskim rynku produktu: Coca-Cola Peach Zero. Bezcukrowy, brzoskwiniowy wariant napoju ma być na początek dostępny w plastikowych opakowaniach o pojemności 0,5 i 1 litra.
Koncern Coca-Cola wprowadza na światowe rynki kolejne warianty dietetycznej wersji swojego sztandarowego napoju. Fot. Darek Chalimoniuk / Agencja Gazeta
Nowa Coca-Cola o smaku brzoskwiniowym została wprowadzona przez System Coca-Cola. Na rynku dostępna jest od kilku dni i systematycznie wprowadzamy ją do kolejnych kanałów sprzedaży – dowiedział się Portal Spożywczy w biurze prasowym koncernu. Promocja i działania informacyjne na temat nowego produktu mają oficjalnie ruszyć w „pierwszej połowie marca”.

Zwrot w nową, zdrowszą stronę
Ciekawscy mogą spróbować znaleźć produkt w sieciach takich jak Lewiatan czy Delikatesy Centrum – podpowiada Portal Spożywczy. Idąc tropami produktów konkurencji koncern miesza w tym przypadku tradycyjny smak coli z mrożoną herbatą o smaku brzoskwiniowym.


Polska premiera nowego produktu wypada mniej więcej rok po tym, jak dietetyczna brzoskwiniowa wersja coli trafiła do sprzedaży na Zachodzie. Na początku ubiegłego roku, m.in. na Wyspach do sprzedaży trafiły też smaki jak mango czy „mocna wiśnia”. Jak pisały wówczas brytyjskie media, nowa kolekcja smaków to próba pokazania się konsumentów od nowej, „zdrowszej” strony.