PKO BP ugiął się pod presją UOKiK. Wyjaśniamy, komu należy się rekompensata
Jak podkreślił bank w swoim komunikacie, UOKiK miał zastrzeżenia do sposobu przekazywania klientom informacji o zmianach regulaminów czy zmianach taryf prowizji i opłat za pośrednictwem serwisu internetowego. W efekcie PKO BP musiał pójść na ustępstwa i zaproponować swoim klientom rekompensaty publiczne – będą to przede wszystkim usługi, które na co dzień są odpłatne, ale teraz, przez pewien czas, będą darmowe.
Bezpłatne usługi
W obu przypadkach chodzi o adresatów tych form komunikacji z lat 2014-2016. To oni mają możliwość skorzystania z rekompensat publicznych. W grę wchodzą bezpłatne usługi SMS, bezpłatne rozłożenie na 6 rat 0% jednej dowolnej transakcji bezgotówkowej dokonanej kartą kredytową w kwocie od 200 do 1500 zł, jednokrotny bezpłatny wybór niestandardowego wizerunku karty debetowej i wreszcie – bezpłatne przelewy do ZUS i US.
We wszystkich przypadkach formy rekompensaty mają charakter czasowy. Szczegóły można sprawdzić na niniejszej stronie lub pod numerami infolinii 800 302 302 oraz +48 81 535 60 60.