Biedronka staje się zbyt luksusowa. Wieloletni klienci woleli „codziennie niskie ceny”
Hasło „codziennie niskie ceny”, którym jeszcze kilka lat temu reklamowała się Biedronka coraz bardziej odchodzi w zapomnienie. Sklepy należące do Jeronimo Martins powoli stają się coraz bardziej luksusowe. Z tego powodu tracą miejsce w sercach części Polaków.
Koniec tanich zakupów i sprzedaży z palet
Jak tłumaczą autorzy raportu, przywoływani przez „Gazetę Wyborczą”, dla części klientów Biedronka stała się zbyt luksusowa. Niektórzy Polacy tęsknią za lokowaniem swoich sklepów w prymitywnych blaszakach, sprzedawaniem prosto z palet, a nawet pakowanym w plastikowe pojemniki mięsem.
Mimo to Biedronka wraz z Lidlem ciągle uchodzą za najtańsze sieci handlowe w oczach wielu. Jak wynika z badań agencji ASM Sales Force Agency, które przywoływaliśmy w INNPoland.pl, w skali zeszłego roku najtańsze okazały się sklepy sieci Auchan. Z kolei według badań wspominanej firmy OC&C Strategy Consultant sieć Biedronka okazała się najtańszą spośród wszystkich sieci spożywczych.
Według raportu OC&C Strategy Consultants Biedronka to najtańsza sieć spożywcza.•OC&C Strategy Consultants