Z ich kosmetyków korzystały największe gwiazdy. Popularna marka znika ze sklepów
Koronawirus zbiera ponure żniwo wśród biznesów. Coraz więcej firm ogłasza upadłość. Ostatnio, do grona pokonanych przez COVID-19, dołączyła kultowa marka kosmetyczna BECCA.
Co z kosmetykami Becca?
W Polsce można ją kupić m.in. w Sephorze. Ale jak donosi gazeta.pl, nie potrwa to już długo. Popularna marka kosmetyków Becca zdecydowała się w tym roku zakończyć działalność.– Globalna pandemia wpłynęła na wszystkich, na całym świecie, na wielu poziomach. Miała również ogromny wpływ na wiele biznesów. W BECCA nagromadzenie wyzwań, wraz z globalnym wpływem pandemii COVID-19, niestety było czymś więcej niż nasza firma mogła wytrzymać i musieliśmy podjąć bolesną decyzję o zamknięciu marki BECCA pod koniec września 2021 roku – napisała firma w oświadczeniu na Instagramie.
Wśród fanek marki Becca są m.in. Naomi Campbell, Cameron Diaz, Kylie Minogue czy Reese Witherspoon.
Źródło: Facebook
Wycofywanie się marek
Znikanie i wycofywanie się marek z rynku dobrze widać po coraz liczniejszych, pustych przestrzeniach w galeriach handlowych.– Szacuje się, że ok 1/3 najemców zrezygnowała, bądź jest na dobrej drodze do rezygnacji z wynajmowania powierzchni w galeriach. Ponad 40 sklepów zamknął Empik, niecałe 30 proc. powierzchni handlowej zwolnił LPP, właściciel takich marek jak Reserved, House, Sinsay, Cropp czy Mohito – wylicza dla InnPoland dr Jolanta Tkaczyk z Akademii Leona Koźmińskiego. Na stałe wynoszą się z polskiego rynku m.in. Promod, Tally Weijl, Camaieu.