Zmiany w Biedronce. Popularna sieć sklepów szykuje rewolucję dla stałych klientów

Katarzyna Florencka
Mimo pandemii sieć Biedronka radzi sobie doskonale – i zamierza rozwijać swoje usługi. Już niedługo uczestnicy programu Moja Biedronka nie będą już musieli pamiętać o noszeniu ze sobą plastikowej karty lojalnościowej.
Fot. Piotr Skornicki / Agencja Gazeta
Wprowadzona w 2016 r. karta Moja Biedronka jest zdecydowanie najpopularniejszym programem lojalnościowym w Polsce. W tym momencie korzysta z niej już 10 mln Polaków. Popularna sieć szykuje w tym momencie rozwiązanie, które zdecydowanie ułatwi im życie.

Zmiany w karcie Moja Biedronka

Według agencji Newseria, Biedronka zamierza w najbliższym czasie postawić na cyfryzację. W praktyce oznacza to m.in. zintegrowanie karty Moja Biedronka z nową wersją aplikacji mobilnej sieci.

Dzięki temu klienci nie będą już musieli nosić ze sobą tradycyjnej plastikowej karty – do udziały w programie lojalnościowym wystarczy tylko telefon z odpowiednią aplikacją.

Biedronka w pandemii

Choć 2020 r. upłynął pod znakiem pandemii COVID-19, sieć Biedronka zdecydowanie nie wpadła z tego powodu w problemy. Jak poinformowała grupa Jeronimo Martins, w ubiegłym roku Biedronka zanotowała 10,4 proc. wzrost sprzedaży w złotówkach. Wartość sprzedaży Biedronki wyniosła 13,5 mld euro, czyli 59,8 mld zł.


Co ciekawe, choć Biedronka ma opinię sklepu taniego – już od dawna nie jest najtańszym na rynku. Z analizy wykonanej przez spółkę ASM Sales Force Agency wynika, że ceny podstawowych artykułów w styczniu bieżącego roku nie były tam najtańsze. Popularny dyskont wyprzedzają dwie inne marki.

Więcej ciekawych informacji znajdziesz na stronie głównej INNPoland.pl