Roboty sprzątające RoboJet. Za co Polacy pokochali markę, która stale umacnia pozycję na rynku?

Dawid Wojtowicz
Są coraz częściej zapraszane do naszych domów. Według badania rynku, jakie przeprowadził Instytut GfK w pierwszym półroczu 2019 roku, ich sprzedaż wzrosła o ponad 60 proc. rok do roku. Roboty sprzątające zyskują na popularności w Polsce. A skąd przybywają? Jeśli sądzicie, że tylko z zagranicy, to jesteście w błędzie. Okazuje się, że Polacy nie gęsi, iż swoje roboty mają! Tworzą one rodzinę znaną jako RoboJet.
RoboJet to polska marka robotów sprzątających, które od chwili rozpoczęcia działalności na krajowym rynku w 2010 roku zyskuje cały czas na popularności. Obecnie flagowym modelem producenta jest RoboJet X-Level, a najnowszym produktem RoboJet X-Style Materiały prasowe / Robojet
Pomysł na polską markę robotów sprzątających narodził się w 2010 roku i stały za nim dwa imperatywy: rynkowy i domowy. Po pierwsze, twórcy RoboJet w erze dominacji amerykańskich produktów chcieli ułatwić rodakom dostęp do robotów łączących wysoką jakość z przystępną ceną. Po drugie, rodzime automaty miały znacznie poprawić komfort sprzątania, czyli służyć domownikom zarówno do odkurzania, jak i mycia podłogi.
Pomysł na polską markę robotów sprzątających narodził się w 2010 rokuMateriały prasowe / RoboJet
Jeśli więc zajrzycie do katalogu RoboJet, to przekonacie się, że wszystkie sprzęty tej marki to roboty hybrydowe 2 w 1. Optymalizacja sprzątania w ich wykonaniu polega na tym, że najpierw usuwają z podłogi kurz i inne zabrudzenia, a następnie mopują odkurzone miejsce. Użytkownik modeli ze stajni RoboJet nie musi więc kupować dwóch osobnych robotów, a to spora oszczędność i dla portfela, i dla przestrzeni mieszkalnej.


– W 2010 roku odbyliśmy taką rodzinną naradę dotyczącą tego, jakie urządzenia mogłyby realnie zmienić nasze życie. Jakie czynności musimy wykonywać, a fajnie byłoby też, gdyby "robiły się same". I przyszedł nam do głowy inteligentny odkurzacz. Założenie było więc proste: stworzyć urządzenie, które nie będzie kosztować kilku tysięcy złotych dla statystycznego Kowalskiego. A jednocześnie, żeby rzeczywiście przydawało się w domu – tłumaczył w wywiadzie dla INN:Poland prezes i założyciel firmy RoboJet, Łukasz Bojanowski.
Wszystkie sprzęty marki RoboJet to roboty hybrydowe 2 w 1Materiały prasowe / RoboJet
Pierwszym przedstawicielem rodziny RoboJet był RoboJet Elegant, który jeździł po mieszkaniu w losowych kierunkach, odbijając się od ścian i przeszkód, aż nie wyczerpał się jego akumulator. Z każdym rokiem polski producent rozwijał inteligencję swoich domowych urządzeń, udoskonalając system mapowania, definiowania tras czy czasu sprzątania i wprowadzając kolejne innowacje odpowiadające na potrzeby użytkowników.

Obecnie flagowym modelem lidera polskiej robotyki domowej jest RoboJet X-Level. Co ma do zaoferowania mieszkającej pod jednym dachem rodzinie? Najmocniejszą jak dotąd siłę ssania (3000 Pa) i wydajną baterię (180 minut pracy). To pierwszy robot, który jeździ po czarnych powierzchniach, posiada lampę bakterio i wirusobójczą UV-C oraz nylonowy wałek, który jeszcze dokładniej przylega do twardych powierzchni. Jego atuty to również zaawansowane mapowanie przestrzeni Laser360° Pro i 5-stopniowe czyszczenie.
Najmłodszym członkiem rodziny RoboJet jest zaś RoboJet X-Style. Ten elektroniczny pomocnik o kompaktowych rozmiarach (32 cm średnicy, 9,5 cm wysokości) wsysa kurz z mocą na poziomie 2500 Pa. Pracuje przy tym bardzo cichutko (jego głośność wynosi poniżej 55 dB). Na jednym cyklu sprzątania jest w stanie odkurzyć i umyć podłogę o powierzchni do 150 m2, a energii starcza mu na 120 minut ciągłej pracy. Zadaje też szyku swoim stylowym designem pasującym idealnie do eleganckich i nowoczesnych wnętrz.

Tym, co sprawia, że coraz więcej Polaków decyduje się sprowadzić pod swój dach inteligentny odkurzacz-mop z logo RoboJet, jest poza przełomowymi technologiami i innowacyjnymi funkcjami uniwersalność robotów sprzątających. Wiadomo, że kurz to problem każdego, przy czym idea stojąca za marką RobotJet przemawia szczególnie do aktywnych zawodowo mężczyzn i kobiet oraz rodzin z dziećmi, czyli wszystkich tych, którzy nie mają czasu na sprzątanie, bo na głowie mają masę innych obowiązków. Za tymi robotami przepadają również właściciele zwierząt, którzy kochają swoich pupili, za to nienawidzą ich... wszędobylskiej sierści.
Tym, co sprawia, że wielu Polaków decyduje się sprowadzić pod swój dach inteligentny odkurzacz-mop z logo RoboJet, jest poza przełomowymi technologiami i innowacyjnymi funkcjami uniwersalność robotów sprzątającychMateriały prasowe / RoboJet
Za rosnącą popularnością urządzeń RoboJet stoi też bliski kontakt marki z odbiorcami. Polski producent prowadzi w naszym kraju bowiem autoryzowany serwis urządzeń, z którego może skorzystać każdy użytkownik robota sprzątającego. Większość usterek pracownicy serwisu są w stanie usunąć od ręki. Naprawa reszty przeprowadzana jest zaś w ciągu 24 godzin od oddania robota w ręce fachowców.

Warto jeszcze dodać, że RoboJet to jeden z nielicznych producentów, którzy podają pełną specyfikację swoich urządzeń. Wszystkie najważniejsze parametry techniczne pozwalają na łatwe porównanie poszczególnych modeli w zakresie wielkości, wydajności, głośności czy funkcji dostosowanych do potrzeb najróżniejszych użytkowników: od rodzin, przez posiadaczy zwierząt, do seniorów czy "mało technicznych" osób.
RoboJet to jeden z nielicznych producentów, którzy podają pełną specyfikację swoich urządzeń. Wszystkie najważniejsze parametry techniczne pozwalają na łatwe porównanie poszczególnych modeli w zakresie wielkości, wydajności, głośności czy funkcjiMateriały prasowe / RoboJet
Wszystko to sprawia, że RoboJet stale umacnia swoją pozycję na krajowym rynku. Mimo że rok 2020 obfitował w naprawdę poważne przeszkody dla biznesu, to dla działającej w branży AGD firmy z Polski okazał się bardzo łaskawy. Jak podają twórcy robotów sprzątających o polskim rodowodzie, sprzedaż ich produktów wzrosła o ponad 100 proc. w stosunku do 2019 roku. A już w tym roku do sklepów mają trafić dwa nowe urządzenia.

Jeśli od pewnego czasu rozważasz zakup inteligentnego robota sprzątającego i nabrałeś/aś przekonania, że automatyczny odkurzacz RoboJet byłby idealnym pomocnikiem do sprzątania podłóg w twoim domu, to teraz masz okazję "zatrudnić" go na stałe po preferencyjnych kosztach. Wystarczy, że skorzystasz z kodu rabatowego (INN21), jaki specjalnie dla czytelników naszego serwisu udostępnił polski producent. Dzięki promocji otrzymasz 10-procentową zniżkę na zakup dowolnego robota sprzątającego RoboJet przez internet.

Artykuł powstał we współpracy z RoboJet