Roboty sprzątające RoboJet. Za co Polacy pokochali markę, która stale umacnia pozycję na rynku?
Są coraz częściej zapraszane do naszych domów. Według badania rynku, jakie przeprowadził Instytut GfK w pierwszym półroczu 2019 roku, ich sprzedaż wzrosła o ponad 60 proc. rok do roku. Roboty sprzątające zyskują na popularności w Polsce. A skąd przybywają? Jeśli sądzicie, że tylko z zagranicy, to jesteście w błędzie. Okazuje się, że Polacy nie gęsi, iż swoje roboty mają! Tworzą one rodzinę znaną jako RoboJet.
Pomysł na polską markę robotów sprzątających narodził się w 2010 roku•Materiały prasowe / RoboJet
– W 2010 roku odbyliśmy taką rodzinną naradę dotyczącą tego, jakie urządzenia mogłyby realnie zmienić nasze życie. Jakie czynności musimy wykonywać, a fajnie byłoby też, gdyby "robiły się same". I przyszedł nam do głowy inteligentny odkurzacz. Założenie było więc proste: stworzyć urządzenie, które nie będzie kosztować kilku tysięcy złotych dla statystycznego Kowalskiego. A jednocześnie, żeby rzeczywiście przydawało się w domu – tłumaczył w wywiadzie dla INN:Poland prezes i założyciel firmy RoboJet, Łukasz Bojanowski.
Wszystkie sprzęty marki RoboJet to roboty hybrydowe 2 w 1•Materiały prasowe / RoboJet
Obecnie flagowym modelem lidera polskiej robotyki domowej jest RoboJet X-Level. Co ma do zaoferowania mieszkającej pod jednym dachem rodzinie? Najmocniejszą jak dotąd siłę ssania (3000 Pa) i wydajną baterię (180 minut pracy). To pierwszy robot, który jeździ po czarnych powierzchniach, posiada lampę bakterio i wirusobójczą UV-C oraz nylonowy wałek, który jeszcze dokładniej przylega do twardych powierzchni. Jego atuty to również zaawansowane mapowanie przestrzeni Laser360° Pro i 5-stopniowe czyszczenie.
Tym, co sprawia, że coraz więcej Polaków decyduje się sprowadzić pod swój dach inteligentny odkurzacz-mop z logo RoboJet, jest poza przełomowymi technologiami i innowacyjnymi funkcjami uniwersalność robotów sprzątających. Wiadomo, że kurz to problem każdego, przy czym idea stojąca za marką RobotJet przemawia szczególnie do aktywnych zawodowo mężczyzn i kobiet oraz rodzin z dziećmi, czyli wszystkich tych, którzy nie mają czasu na sprzątanie, bo na głowie mają masę innych obowiązków. Za tymi robotami przepadają również właściciele zwierząt, którzy kochają swoich pupili, za to nienawidzą ich... wszędobylskiej sierści.
Tym, co sprawia, że wielu Polaków decyduje się sprowadzić pod swój dach inteligentny odkurzacz-mop z logo RoboJet, jest poza przełomowymi technologiami i innowacyjnymi funkcjami uniwersalność robotów sprzątających•Materiały prasowe / RoboJet
Warto jeszcze dodać, że RoboJet to jeden z nielicznych producentów, którzy podają pełną specyfikację swoich urządzeń. Wszystkie najważniejsze parametry techniczne pozwalają na łatwe porównanie poszczególnych modeli w zakresie wielkości, wydajności, głośności czy funkcji dostosowanych do potrzeb najróżniejszych użytkowników: od rodzin, przez posiadaczy zwierząt, do seniorów czy "mało technicznych" osób.
RoboJet to jeden z nielicznych producentów, którzy podają pełną specyfikację swoich urządzeń. Wszystkie najważniejsze parametry techniczne pozwalają na łatwe porównanie poszczególnych modeli w zakresie wielkości, wydajności, głośności czy funkcji•Materiały prasowe / RoboJet
Jeśli od pewnego czasu rozważasz zakup inteligentnego robota sprzątającego i nabrałeś/aś przekonania, że automatyczny odkurzacz RoboJet byłby idealnym pomocnikiem do sprzątania podłóg w twoim domu, to teraz masz okazję "zatrudnić" go na stałe po preferencyjnych kosztach. Wystarczy, że skorzystasz z kodu rabatowego (INN21), jaki specjalnie dla czytelników naszego serwisu udostępnił polski producent. Dzięki promocji otrzymasz 10-procentową zniżkę na zakup dowolnego robota sprzątającego RoboJet przez internet.
Artykuł powstał we współpracy z RoboJet