Była szefowa Facebooka w Polsce: W internecie nie wszyscy są uczciwi

Marta Macke
12 września 2022, 12:31 • 1 minuta czytania
Agnieszka Kosik, była Head of Poland w Facebooku, to pierwsza gościni nowego sezonu Reklamiary. W rozmowie z Martą Macke menadżerka z 29-letnim stażem mówiła m.in. o wykorzystywaniu szans, które przynosi kryzys oraz o zagrożeniach współczesnego internetu.
Agnieszka Kosik – była szefowa Facebooka w Polsce w rozmowie z Martą Macke Fot. INNPoland
Więcej ciekawych artykułów znajdziesz na stronie głównej

Agnieszka Kosik, która obserwuje rozwój branży marketingowej i mediowej od początku jej funkcjonowania na naszym rynku zwróciła uwagę, m.in. na to, że żyjemy i pracujemy w branży niezwykle szybko się rozwijającej, ale to co obserwujemy w ostatnich latach to prawdziwe tornado rozwoju.


To, co normalnie trwa przez 10 lat, w ostatnim czasie dzieje na świecie i w Polsce w zaledwie kilka miesięcy. Ekspertka nawiązała m.in. do szybkości przejścia na home office i efektywności pracy zdalnej. Mówiła również o rozwoju narzędzi takich jak np. Zoom, Teams Microsoft, Google Meets, Messenger Rooms. Powiedziała także o nowych zwyczajach, które wywołane pandemią zostaną z nami na zawsze, bo ułatwiają życie, oszczędzają czas czy pozytywnie wpływają na środowisko

Agnieszkę Kosik fascynują digitalizacja i rozwój nowych technologii. Menadżerka podkreśla jednak, że trzeba być świadomym płynących z nich zagrożeń. Rozmówczyni zwróciła uwagę na rolę edukacji, przede wszystkim skierowanej do najmłodszych użytkowników internetu i nowych technologii. Agnieszka Kosik mówiła także o konieczności stałego rozwijania się i zdobywania nowych kompetencji marketerów i ekspertów z branży komunikacji marketingowej. Jako doświadczona managerka podzieliła się opinią dotyczącą konieczności burzenia tzw. silosów w organizacjach i stawiania na interdyscyplinarność.

Zdaniem Kosik trwający kryzys tworzy także szanse. Jakie to szanse wg byłej szefowej Facebooka? Więcej w wywiadzie. Zapraszamy do wysłuchania całej rozmowy i śledzenia kolejnych odcinków Reklamiary.