
Z "Go global" NCBR do prawdziwej globalnej ekspansji. Social WIFI Artura Racickiego po zdobyciu inwestora śmiało myśli o rozwoju marketingu, sprzedaży, technologii i wchodzeniu na kolejne rynki. Racicki opowiada, jak w krótkim czasie rozwinął firmę i co dał mu program Narodowego Centrum Badań i Rozwoju.
REKLAMA
"Go Global" to 15 milionów złotych dla polskich innowatorów na ekspansję zagraniczną.
Artur Racicki trzykrotnie starał się zakwalifikować do programu ze swoim startupem Social WIFI. Dwukrotnie się nie udało. Za trzecim razem zdobył pieniądze, za które wyjechał na kilka tygodni do Stanów Zjednoczonych. Tam dostał możliwość spotkania z mentorami, aniołami biznesu, potencjalnymi inwestorami. Nie udało mu się przekonać ich, by włożyli pieniądze w jego spółkę. Musiałby bowiem z całym zespołem przeprowadzić firmę z Polski do USA. W Stanach zdobył jednak bezcenne doświadczenie, które zaprocentowało na kolejnych etapach rozwoju jego start upu. Niedawno zainwestował w niego Rafał Brzoska.
Artur Racicki - założyciel Social WIFI
Zobacz wywiad
