Jacht Polskiej Fundacji Narodowej z nową nazwą i wyglądem. Nowy kolor to ścisła tajemnica

Jacht z projektu Polska 100 ma zmienić wygląd. Jak? Na razie owiane jest to tajemnicą
Jacht z projektu Polska 100 ma zmienić wygląd. Jak? Na razie owiane jest to tajemnicą Fot. Facebook / Polska 100
Jacht Polskiej Fundacji Narodowej nie nazywa się już „Polska 100”, lecz „I love Poland”. Łódź zmieniła także wygląd. Cała sprawa znów owiana jest ścisłą tajemnicą.

Jacht do czasu zakończenia remontu i prac malarskich stacjonował we francuskiej stoczni remontowej. Według „Wyborczej”, wypłynął już na Atlantyk i widziano go w hiszpańskiej Kartegenie, a następnie w Cherbourgu we Francji. Teraz zmierza na Bałtyk w zupełnie nowej odsłonie.

Nie wiadomo jednak w jakiej. Wygląd łodzi jest nieznany, a PFN i firma oklejająca jacht pilnie strzegą tajemnicy. Gazecie udało się jedynie ustalić nową nazwę, która brzmi „I love Poland”.

Sztormowe chmury nad projektem rozwiane
Za wcześniejszy projekt rejsu dookoła świata, upamiętniającego stulecie odzyskania niepodległości, odpowiadał Mateusz Kusznierewicz. Jednak PFN zerwała z nim współpracę, a fundacja Kusznierewicza, Navigare, złożyła w sądzie wniosek o upadłość, o czym pisaliśmy w INNPoland.pl.

Rejsu jednak nie odwołano. Zamiast wizyt w stu portach świata będą regaty, a projektem żeglarskim kierować będzie Dariusz Pękala. Jak zapewniał niedawno w rozmowie z Rmf24, konferencja prasowa w sprawie nowego programu wykorzystania jachtu ma odbyć się jeszcze w sierpniu.
Znajdź nas na Znajdź nas na instagramie
Trwa ładowanie komentarzy...

BLOGI

NAJNOWSZE WPISY

Marek PorzeżyńskiMarek Porzeżyński

Coraz częściej pod sztandarem walki z terroryzmem, w tym również cyberterroryzmem, przeprowadza się zmiany w prawie, które rozpoczynają dyskusję nad prawem do prywatności i wzajemnym stosunkiem obu wartości. Czy zawsze jednak mamy do czynienia z ingerencją w prywatność jednostki przy okazji zapewnienia większego poziomu bezpieczeństwa?

Bartłomiej DąbkowskiBartłomiej Dąbkowski

Pewne książki warto przeczytać, inne trzeba. Do tej drugiej kategorii zalicza się z pewnością „Siła Nawyku”, której autorem jest Charles Duhigg. Jak tłumaczy już sam podtytuł, książka pozwala zrozumieć „dlaczego robimy to co robimy i jak można to zmienić w życiu i biznesie”. Otóż okazuje się, że mózg działa według pewnych schematów.

Krzysztof SurgutKrzysztof Surgut

Twoja Firma została zaatakowana przez hakerów? No to może warto odpowiedzieć im "Pięknym za Nadobne" i przygotować lub zlecić kontratak? To nie jest najlepszy pomysł. Dlaczego? Zapraszam do lektury.