Jacht Polskiej Fundacji Narodowej z nową nazwą i wyglądem. Nowy kolor to ścisła tajemnica

Jacht z projektu Polska 100 ma zmienić wygląd. Jak? Na razie owiane jest to tajemnicą
Jacht z projektu Polska 100 ma zmienić wygląd. Jak? Na razie owiane jest to tajemnicą Fot. Facebook / Polska 100
Jacht Polskiej Fundacji Narodowej nie nazywa się już „Polska 100”, lecz „I love Poland”. Łódź zmieniła także wygląd. Cała sprawa znów owiana jest ścisłą tajemnicą.

Jacht do czasu zakończenia remontu i prac malarskich stacjonował we francuskiej stoczni remontowej. Według „Wyborczej”, wypłynął już na Atlantyk i widziano go w hiszpańskiej Kartegenie, a następnie w Cherbourgu we Francji. Teraz zmierza na Bałtyk w zupełnie nowej odsłonie.

Nie wiadomo jednak w jakiej. Wygląd łodzi jest nieznany, a PFN i firma oklejająca jacht pilnie strzegą tajemnicy. Gazecie udało się jedynie ustalić nową nazwę, która brzmi „I love Poland”.

Sztormowe chmury nad projektem rozwiane
Za wcześniejszy projekt rejsu dookoła świata, upamiętniającego stulecie odzyskania niepodległości, odpowiadał Mateusz Kusznierewicz. Jednak PFN zerwała z nim współpracę, a fundacja Kusznierewicza, Navigare, złożyła w sądzie wniosek o upadłość, o czym pisaliśmy w INNPoland.pl.

Rejsu jednak nie odwołano. Zamiast wizyt w stu portach świata będą regaty, a projektem żeglarskim kierować będzie Dariusz Pękala. Jak zapewniał niedawno w rozmowie z Rmf24, konferencja prasowa w sprawie nowego programu wykorzystania jachtu ma odbyć się jeszcze w sierpniu.
Trwa ładowanie komentarzy...

BLOGI

NAJNOWSZE WPISY

Piotr BuckiPiotr Bucki

Podczas ostatniej konferencji Kurs na HR w Gdańsku, Marcin Grzegory z Invest in Pomerania, zadał widowni pytanie, „Kto z Państwa wie coś na temat projektu Invest in Pomerania”. Potem dodał, „Pytam, bo wiem, że nie ma nic gorszego niż opowiadania o rzeczach, które ludzie znają i kojarzą”. Miał rację.

Łukasz DudkoŁukasz Dudko

Odpowiedzi na to pytanie jest tyle, że wystarczyłoby pewnie na grubą książkę, ale skupmy się na dwóch kluczowych błędach: słabej analizie konkurencji oraz nieprzygotowaniu produktu i zespołu. Bez tego ekspansja na rynki zagraniczne nie ma szans.

Bartłomiej DąbkowskiBartłomiej Dąbkowski

Walter Isaacson, w podsumowaniu biografii Leonardo da Vinci, podsuwa nam sporą listę wniosków wynikających z działalności artysty, które można wykorzystać do rozwijania swojej kreatywności.