Nie zdziw się weryfikacją. PGG SA walczy z kupowaniem węgla z fejkowych kont
Od czwartku przy rejestracji do sklepu PGG SA będzie konieczne potwierdzanie swojej tożsamości. Powodem jest zakładanie fejkowych kont w e-sklepie.
Reklama.
Od czwartku przy rejestracji do sklepu PGG SA będzie konieczne potwierdzanie swojej tożsamości. Powodem jest zakładanie fejkowych kont w e-sklepie.
Polska Grupa Górnicza SA 22 listopada na swojej stronie internetowej poinformowała, że od czwartku przy rejestrowaniu się do jej sklepu będzie konieczne potwierdzenie swojej tożsamości.
– Celem wprowadzonych zmian jest wyeliminowanie przypadków rejestrowania kont w Sklepie Internetowym na nieprawdziwe dane i zakładania kilku kont przez te same osoby. – Tak PGG SA uzasadniło w swoim komunikacie wprowadzenie weryfikacji.
PGG SA, aby ukrócić proceder zakładania fałszywych kont w celu zakupu węgla,wprowadza weryfikację podanych danych. Od 24 listopada przy tworzeniu konta wymagane będzie potwierdzanie swojej tożsamości poprzez jeden z kolejnych sposobów:
Aby kupić węgiel w sklepie PGG SA, weryfikacji będą musiały poddać się również te osoby, które już wcześniej zarejestrowały w nim swoje konta. Uwierzytelnianie danych nastąpi przy kolejnym logowaniu. Dane, które zostaną pobrane ze strony internetowej login.gov.pl będą zapisane w profilu klienta e-sklepu.
PGG SA w swoim komunikacie poinformowało również o wprowadzeniu innych zmian. Aby ułatwić konsumentom kupowanie węgla za pośrednictwem sklepu internetowego, umożliwiono modyfikowanie numeru telefonu, numeru konta bankowego oraz adresu zamieszkania.
Zgodnie z podanymi informacjami w późniejszym okresie PGG SA wprowadzi także możliwość zmieniania adresu gospodarstwa domowego. Dzięki tym rozwiązaniom klienci nie będą musieli wypełniać i przesyłać formularza związanego ze zmienianiem danych. Czytaj także: Opalasz dom węglem, czyli czym? Przedstawiamy węglowe abecadło
O tym, że PGG SA zmieniło zasady kupowania węgla w swoim sklepie, pisaliśmy w innym artykule w INNPoland. Od niedawna sesje zakupowe odbywają się codziennie, ale tylko w godzinach 16:00-17:00. W ofercie jest wtedy tylko węgiel opałowy konfekcjonowany.
Jak podkreśliło w swoim komunikacie PGG SA, za każdym razem będzie go jednak niewiele. W stałej sprzedaży wciąż będzie za to miał, ale nie pojawi się węgiel opałowy sprzedawany luzem. Jakie są powody tej decyzji? Wstrzymanie sprzedaży tego surowca w e-sklepie będzie trwało do odwołania, terminu jednak nie podano. PGG SSA swoje działania uzasadnia przystąpieniem do programu preferencyjnej sprzedaży węgla dla gospodarstw domowych w gminach.
Do tego programu dołączyło więcej spółek. Należą do nich: PGE Paliwa, Węglokoks, Węglokoks Kraj, Tauron Wydobycie i Lubelski Węgiel Bogdanka.
Polska Grupa Górnicza SA