Sezon okołoświąteczny to też czas zakupowego szału. Sklepy próbują przyciągnąć klientów atrakcyjnymi prezentami oraz reklamami. Na dość kontrowersyjną zdecydował się Komputronik, zakładając profil na serwisie OnlyFans. W internecie reklamę można znaleźć pod #OMGXMAS oraz na serwisie YouTube.
O tym, skąd wziął się pomysł na założenie konta na OnlyFans, opowiedziała Karolina Pietz-Drapińska, dyrektorka marketingu i PR-u Grupy Komputronik. Jej wypowiedź zamieścił serwis wirtualnemedia.pl.
Chcieliśmy wyróżnić się na tle innych firm niestandardową komunikacją pokazując przy tym „pazur”. (...) Pokazujemy, że prezenty z Komputronik są dla wszystkich oraz że nawet nieświęci i nie do końca grzeczni je dostaną. Do współpracy zaprosiliśmy czołowych polskich influencerów, którzy razem z nami przeprowadzą unboxing [rozpakowywanie – red.] prezentów. Selektywny dobór narzędzi i kanałów komunikacji pozwoli nam dotrzeć do młodych ludzi, którzy są znudzeni miałkością przekazów marketingowych i szukają czegoś, z czym się identyfikują.
W kampanii Komputronika zobaczymy też innych popularnych influencerów. Wśród nich pojawiają się Piotr Kędzierski, Mama Na Obrotach, LilMasti i Karol Pieszko. Na samym OnlyFans można obejrzeć Klaudię Leclercq, znaną z nagrywania ASMR.
W tym przypadku ASMR to dźwięki, których słuchaniu towarzyszy doznanie przyjemności. Na nagraniu OnlyFans można zobaczyć, jak rozpakowuje trzy świąteczne zestawy przygotowane przez sieć sklepów z elektroniką.
Czytaj także: Warszawski agent nieruchomości nagrał seksistowską reklamę. Niewyobrażalny poziom żenady [OPINIA]
Kilka miesięcy temu w sprzedawanym przez Biedronkę programie TV można było zobaczyć homofobiczną reklamę. Do zakupu środków na potencję miał zachęcać slogan: "Nie pozwól, by za plecami nazywali cię gejem".
Powyższy tekst był w "Kropce TV" artykułem sponsorowanym i zajmował całą stronę. Oprócz treści homofobicznych pojawiły się w nim również seksistowskie. Magazyn na Facebooku przeprosił za opublikowanie reklamy, a sama Biedronka wydała w tej sprawie oświadczenie i wycofała cały nakład ze sprzedaży.
Sieć Biedronka zdecydowanie odcina się od homofobicznych treści naruszających godność. Jednocześnie podkreślamy, że nie jesteśmy wydawcą Kropki.tv i nie odpowiadamy za treści publikowane przez innych reklamodawców akceptowanych przez wydawcę. W związku z zaistniałą sytuacją podjęliśmy decyzję o wycofaniu z naszych sklepów całego nakładu numeru zawierającego niezgodne z wartościami naszej firmy treści.