Sieci handlowe regularnie wracają z promocjami na alkohol. Nic dziwnego skoro uchodzimy za liderów spożycia piwa – statystyczny Polak w wieku powyżej 15 lat wypija 136 litrów piwa w roku.
Tym razem wyjątkowo korzystną ofertę przygotował Kaufland. Z najnowszej gazetki sieci handlowej wynika, że klienci będą mogli skorzystać z promocji na piwo 7+3 gratis. Oznacza to, że przy zakupie 10 piw Okocim O.K. Beer w butelce zwrotnej (0,5 l) trzy dostaniemy za darmo.
Dzięki promocji za 10 piw zapłacimy 20,90 zł. Cena regularna jednego piwa to 2,99 zł. Zatem korzystając z oferty 7+3 gratis zaoszczędzimy 9,90 zł.
Rabat jest naliczany dopiero przy kasie. Kiedy? Kaufland informuje, że promocja będzie obowiązywała od czwartku 2 marca do środy 8 marca.
Własną propozycję dla amatorów alkoholu przygotowała również Biedronka. To promocja "Kup 2 i zapłać mniej". Do wyboru są:
Druga promocja to "Kup 2x6-pak i zapłać mniej" dotyczy piwa w puszkach. W jej ramach można kupić:
Można też zaoszczędzić, kupując czteropaki. Tą promocją są objęte:
Poza tym Biedronka zachęca smakoszy piwa do zadbania o środowisko poprzez akcję "Zwracaj nie wyrzucaj". Przy zakupie 18 takich samych piw, 2 otrzymujemy gratis. Promocja dotyczy tylko piwa Tyskie Gronie (500 ml).
Kiedy? Promocje na piwo obowiązują w Biedronce od poniedziałku 27 lutego do soboty 4 marca.
Jeszcze inną ofertę przygotował Lidl. Z gazetki wynika, że klienci mogą kupić taniej piwo Carlsberg Premium Pilsner (500 ml).
Jest jednak haczyk – trzeba wziąć ośmiopak. Wówczas cena jednej puszki to 2,79 zł. Lidl wylicza, że dzięki temu klienci zaoszczędzą 34 proc.
Kiedy? Promocje na piwo w Lidlu obowiązują od poniedziałku 27 lutego do środy 1 marca, więc nie zostało już zbyt wiele czasu.
W ostatnich tygodniach sieci handlowe prześcigają się nie tylko w promocjach na piwo, lecz także na masło. Na początku lutego w Kauflandzie ten produkt kosztował 2,99 zł pod warunkiem zakupu 2 opakowań. Taką samą promocję wprowadziła Biedronka.
I to właśnie dyskonty są jedynymi z niewielu sklepów, które pozwalają sobie na promocje. Jak wynika z badania UCE Research i Hiper–Com Poland.pl w gorącym okresie świąt Bożego Narodzenia dyskonty zwiększyły liczbę promocyjnych ofert aż o 50 proc.
Czytaj także: https://innpoland.pl/186484,rezygnacja-z-alkoholu-ile-mozna-na-tym-zaoszczedzic