Tysiące klientów banku Millenium pozostaje bez dostępu do aplikacji i bankowości mobilnej. Bank jeszcze nie wyjaśnił, co jest przyczyną awarii i kiedy problemy zostaną rozwiązane. Klienci wyrażają frustrację w komentarzach.
Reklama.
Podobają Ci się moje artykuły? Możesz zostawić napiwek
Teraz możesz docenić pracę dziennikarzy i dziennikarek. Cała kwota trafi do nich. Wraz z napiwkiem możesz przekazać też krótką wiadomość.
Millenium Bank mierzy się z poważną awarią. Klienci skarżą się na brak dostępu do kont. W czwartek rano, w przeciągu kilkudziesięciu minut odnotowano tysiące zgłoszeń.
To nie pierwsza awaria banku w ostatnim. Pod koniec lipca pisaliśmy w INNPoland o licznych zgłoszeniach, które napływały od klientów podmiotu. Awarie miały miejsce także w ostatnich tygodniach. Jednak teraz sprawa wydaje się poważniejsza.
Zachęcamy do subskrybowania kanału INN:Poland na YouTube. Od teraz Twoje ulubione programy "Rozmowa tygodnia", "Po ludzku o ekonomii" i "Koszyka Bagińskiego" możesz oglądać TUTAJ.
Klienci Banku Millenium nie mają dostępu do konta
Problemy widać na wykresie portalu downdetector.pl. Analizy pokazują, że pomiędzy godziną 9.00 a 9.30 przybyło 2499 alertów użytkowników. Nie wygląda na to, aby problem został rozwiązany. Klienci wciąż informują o utrudnieniach.
Zgłaszający problemy mierzą się najczęściej z awariami bankowości mobilnej (46 proc. alertów), problemem logowania w aplikacji (35 proc. alertów) oraz niedostępnością bankowości online (19 proc. alertów).
Masz propozycję tematu? Chcesz opowiedzieć ciekawą historię? Odezwij się do nas na kontakt@innpoland.pl
Klienci: Znów nie działa. Masakra.
Klienci banku wylewają frustrację w komentarzach i przekazują rrelacje z prób uzyskania informacji. Infolinia banku nie daje rady zarządzać kryzysem.
– Masakra. Znów aplikacja nie działa. Teraz to nawet stacjonarnie nic nie da się załatwić. Aplikacja mobilna Millenium kaput. Nie można podjąć pieniędzy, na infolinii, nic nie wiedzą – piszą w komentarzach użytkownicy downdetector.pl.
Na razie stronie logowania wyświetla się informacja: "W związku z prowadzonymi pracami technicznymi obecnie nie jest możliwe logowanie się do Millenetu".
A w niektórych przypadkach wyświetlana jest wiadomość "Chwilowe utrudnienia w działaniu aplikacji", a przy próbie uruchomienia aplikacji pojawia się informacja "Połączenie jest niedostępne lub niemożliwe".
Bank Millenium na razie nie poinformował, co jest przyczyną awarii i kiedy zostanie przywrócona możliwość korzystania z pełnego zestawu funkcji przeznaczonych dla klientów.