Nowe produkty GoodMood w Żabce
Nowe produkty w Żabce. Łatwo będzie je znaleźć, bo się na ciebie patrzą mat. pras.

Żabka wprowadza właśnie na półki nową markę własną. To przekąski o nazwie Good Mood, które mają łączyć dobrą jakość i niską cenę. Na start do wyboru mamy m.in. croissanty, czekolady, ciastka i owocowe smoothie.

REKLAMA

Produkty Good Mood będą dostępne są wyłącznie w liczącej już 12 tysięcy sklepów sieci Żabka. Firma zadbała, by było łatwo je znaleźć. Wyróżnia je nie tylko żółte opakowanie. Jeśli w sklepie Żabka będziesz mieć wrażenie, że coś się na ciebie patrzy, to będzie to zapewne produkt z metką GoodMood. Na ich opakowaniach namalowane są "śmiejące się oczy", przypominające radosne emotikony.

Marka Żabki: Good Mood. Głównie słodycze i słodkie napoje

Na początek w ofercie Good Mood znalazły się smoothie o smakach mango–marakuja oraz ananas–kokos, wafle czekoladowe DOUBLE CACAO i w wersji powiększonej – MAXXXI, croissanty z owocowymi nadzieniami, a także ciasteczka maślane oraz wypełnione wiśniowym i jabłkowym nadzieniem.

Do tego dochodzi mleczna i biała czekolada, również w wersji bąbelkowej, w opakowaniu o klasycznej i powiększonej gramaturze. Żabka zapowiada, że to nie koniec. Już niebawem pojawią się również produkty w wersji orzechowej czy czekoladowej.

Firma podkreśla, że wszystkie wyroby z kakao mają certyfikat Rainforest Alliance, co potwierdza, że surowce pochodzą ze zrównoważonych upraw i powstają z poszanowaniem środowiska.

– Klienci coraz częściej wybierają marki własne, poszukując dobrej jakości w atrakcyjnej cenie. Nasza nowa marka Good Mood idealnie wpisuje się w ten trend. Po raz kolejny udowadniamy, że marka własna nie musi być odtwórcza, ale może angażować swoim unikatowym brandingiem i oryginalnymi aktywacjami. Zależy nam, by produkty Good Mood od pierwszego spojrzenia wywoływały uśmiech – stąd radosne oczy, które zaczepnie na nas patrzą z każdego opakowania – mówi Jan Kisielewski, Brand & Innovation Director w Żabka Polska.

– Czekolady, ciastka czy smoothie to pyszne propozycje zarówno dla dzieci, jak i dorosłych, którzy chcą sięgnąć po przyjemnościową przekąskę. Będziemy rozwijać markę Good Mood, poszerzając jej asortyment o nowe produkty z uwielbianych przez naszych klientów kategorii – zapowiada.