
Marka Sinsay, należąca do przedsiębiorstwa LPP, wydała ważny komunikat dla swoich klientów. Jeden z produktów sieci został wycofany z oferty, ponieważ może stanowić zagrożenie dla zdrowia. Sinsay apeluje o jego zwrot.
Pilne ogłoszenie Sinsay dla klientów: sieć prosi o zwrot zakupionego produktu. Chodzi o kubek w jesienny wzór o numerze indeksu 578ES-MLC, który był dostępny zarówno w sklepach stacjonarnych, jak i w sprzedaży online. Komunikat pojawił się na stronie sklepu w poniedziałek, 8 grudnia.
Sinsay wycofuje kubek w jesienny wzór z oferty
Kubek może być niebezpieczny dla zdrowia ze względu na możliwe przekroczenie dopuszczalnego poziomu kadmu i ołowiu. W komunikacie czytamy: "Istnieje prawdopodobieństwo, że produkt nie spełnia norm kontaktu z żywnością. Używanie kubka może mieć wpływ na zdrowie konsumentów".
Klienci, którzy kupili kubek w sklepach stacjonarnych, mogą go zwrócić w dowolnym punkcie sieci. Nie musi to być ta sama lokalizacja. Zaznaczono jednak, że osoby, które nie mają dowodu zakupu, zostaną poproszone na miejscu o wypełnienie krótkiego formularza.
Produkty kupione w sklepie internetowym można zwrócić logując się na swoje konto i wybierając opcję "zwrot" lub "reklamacja". Sieć prosi o postępowanie zgodnie z instrukcjami przesłanymi mailowo. Kubek nabyty online można również zwrócić osobiście w dowolnym sklepie stacjonarnym Sinsay.
Sieć pilnie apeluje o zwrot produktu
"Konsumentom przysługuje zwrot pełnej ceny zakupu produktu. Zwrot jest bezpłatny i realizowany po oddaniu produktu do punktu sprzedaży" – podano.
W przypadku pytań lub wątpliwości klienci mogą kontaktować się ze sklepem pod numerem telefonu: 58 353 65 65. Na zakończenie Sinsay przeprosił konsumentów za niedogodności i zaapelował o przekazywanie dalej informacji o wycofaniu produktu, zwłaszcza jeśli kubek został komuś podarowany lub pożyczony.
Zobacz także
