Prowadzisz rodzinną firmę? Tu znajdziesz podobnych sobie i wspólnie rozwiążecie problemy

Konrad Bagiński
W Polsce jest 36 proc. firm, które uważają się za firmy rodzinne. 57 proc. planuje sukcesję. Ale mają problem, bo zaledwie 8 proc. dorosłych już dzieci z firm rodzinnych chce przejąć biznes. Co zrobić, żeby te liczby wzrosły?
IV Kongres Next Generation już 17-18 października 2019 (Poznań, Hotel Blow Up Hall 5050) mat. pras.
– Coraz częściej zgłaszają się do mnie firmy, które w 30. rocznicę założenia rodzinnego biznesu intensywnie myślą o zmianie pokoleniowej. Sukcesorzy swoją siłę opierają na ogromnych pokładach siły i ambicji oraz tysiącu nowych pomysłów. Nadchodzą zmiany. Nadchodzi Rewolucja nextGEN! – mówi dr Adrianna Lewandowska, Prezes Instytutu Biznesu Rodzinnego oraz pomysłodawca Kongresu Next Generation.

Ruszyła już rejestracja na Kongres 17-18 października w Poznaniu. To 4. edycja organizowanego przez Instytut Biznesu Rodzinnego wydarzenia, na którym spotka się ponad 200 sukcesorów z polskich firm rodzinnych. Głos sukcesorów takich jak Patrycja Krzanowska (Grupa Nowy Styl), Michał Wojas (Wojas S.A.) czy Karolina Kubara (Kubara sp. z o.o.) mocno wybrzmi podczas kongresu.


Program Kongresu Next Generation
Wspólnie z partnerami wydarzenia Instytut Biznesu Rodzinnego dzieli się wiedzą i doświadczeniem, pokazuje dobre praktyki, inspiruje. Finanse, prawo, komunikacja interpersonalna, a może marketing? Program wydarzenia dopasowano do potrzeb dzisiejszych sukcesorów. Agenda w dużej mierze opiera się na kreatywnych warsztatach, networkingu, grywalizacji, psychodramie.

– Pokolenie Next Generation nie boi się ryzyka, nowych rozwiązań i nowoczesnych technologii. Zdolni, kreatywni, wykształceni następcy są gotowi na biznesowe podróże, internacjonalizację, rozwój w świecie rzeczywistym i wirtualnym. Świat jest dla nich globalną wioską – komentuje dr Lewandowska.

Więcej informacji i rejestracja na stronie www.nextG.pl