Klienci Idea Banku nie mają dostępu do swoich pieniędzy. Jest wyjaśnienie Pekao
Niestety, powitalny mail od Pekao S.A. nie był dzisiaj jedyną atrakcją dla klientów Idea Banku. Od kilku godzin informują oni o problemach z zalogowaniem się do bankowości internetowej – przez które zostali odcięci od swoich pieniędzy.
Czytaj także: Zabrali bank Czarneckiemu! Idea Bank przechodzi pod kontrolę Pekao SA
Idea Bank – problemy z logowaniem
Pierwszy dzień po skrzydłami Pekao dla wielu osób przebiega wyjątkowo nerwowo. Przy próbach zalogowania się do systemu internetowego pojawia się informacja o błędzie, a ci, którym ta sztuka się udała, mają problemy z wykonaniem w nim jakichkolwiek czynności.Poproszone o komentarz Pekao informuje, że aplikacja mobilna Idea Banku działa poprawnie.
– Bankowość Idea Cloud jest także dostępna dla klientów - w przypadku wystąpienia ewentualnych problemów, prosimy o odświeżenie strony oraz ponowną próbę logowania. W tym momencie prowadzone są prace naprawcze mające na celu pełne udostępnienie systemu. O ich postępach będziemy informować na bieżąco. Za niedogodności przepraszamy – piszą przedstawiciele banku.
Co przejęcie Idea Banku oznacza dla jego klientów?
31 grudnia 2020 Bankowy Fundusz Gwarancyjny zdecydował o przymusowej restrukturyzacji Idea Banku należącego do milionera Leszka Czarneckiego. Dotychczasowi klienci Idea Banku zostali teraz klientami państwowego Pekao S.A.W przesłanym rano do nowych klientów mailu powitalnym Pekao zapewniło, że wszystkie depozyty dotychczasowych klientów Idea Banku są bezpieczne, a bank zapewnia obsługę udzielonych wcześniej kredytów. W poniedziałek 4.01.2021 r. oddziały Idea Banku są czynne od godziny 13.00.
– Wszystkie Twoje produkty pozostały aktywne, nie zmieniły się numery kont, a działalność instytucji jest kontynuowana – zapewnia Pekao. Dodaje przy tym, że karty i bankowość internetowa działają bez zmian, a "dotychczasowe oddziały Idea Banku są dostępne pod firmą Banku Pekao".