Polacy uwielbiają ten sklep za niskie ceny. Właśnie otwiera sprzedaż online

Mateusz Czerniak
Pepco – bo o tym sklepie mowa – oferuje asortyment odzieżowo-przemysłowy i znany jest ze swoich niewygórowanych cen. Firma ze względu na zmieniające się trendy na rynku, spowodowane głównie przez pandemię, zamierza wejść w rynek e-commerce.
Już wkrótce Polacy nie będą musieli wychodzić z domu, żeby zrobić zakupy w Pepco. Fot. Łukasz Antczak / Agencja Gazeta
– Na e-commerce zarabiają wszyscy poza firmami handlowymi, a my chcemy stworzyć taki model, w którym będziemy na e-sprzedaży zarabiać - powiedział Marcin Stańko, dyrektor operacyjny Pepco Europe w rozmowie z portalem wiadomoscihandlowe.pl.

Testowany przez Pepco model sprzedaży ma według Stańko sprawić, że wejście do internetu przez firmę będzie miało "rzeczywisty sens biznesowy". Podkreślił on też, że kluczem do tego jest "łatwość zakupów", a firma pracuje teraz m.in. nad swoją aplikacją na smatrfony.

Sklepy znikają z galerii

Razem z tendencją stawiania na e-commerce obecne jest zjawisko znikania znanych sieci z galerii handlowych, co również jest oczywiście efektem pandemii.


Zamknięcie przynajmniej części swoich sklepów w centrach handlowych ogłosiły już m.in. takie sieci, jak Monnari, Kazar czy Gino Rossi (ta ostatnia zamyka swoje wszystkie sklepy stacjonarne).