Polacy uwielbiają ten sklep za niskie ceny. Właśnie otwiera sprzedaż online
Pepco – bo o tym sklepie mowa – oferuje asortyment odzieżowo-przemysłowy i znany jest ze swoich niewygórowanych cen. Firma ze względu na zmieniające się trendy na rynku, spowodowane głównie przez pandemię, zamierza wejść w rynek e-commerce.
Testowany przez Pepco model sprzedaży ma według Stańko sprawić, że wejście do internetu przez firmę będzie miało "rzeczywisty sens biznesowy". Podkreślił on też, że kluczem do tego jest "łatwość zakupów", a firma pracuje teraz m.in. nad swoją aplikacją na smatrfony.
Sklepy znikają z galerii
Razem z tendencją stawiania na e-commerce obecne jest zjawisko znikania znanych sieci z galerii handlowych, co również jest oczywiście efektem pandemii.Zamknięcie przynajmniej części swoich sklepów w centrach handlowych ogłosiły już m.in. takie sieci, jak Monnari, Kazar czy Gino Rossi (ta ostatnia zamyka swoje wszystkie sklepy stacjonarne).