"Oszczędzaj połowę" z Biedronką. Nowa akcja promocyjna sieci

Redakcja INNPoland
Jedna z ulubionych sieci spożywczych Polakow – Biedronka – szykuje nową promocję zatytułowaną "Oszczędzaj połowę", która rozpoczyna się dziś 1 marca i potrwa do końca miesiąca.
Promocja "Oszczędzaj połowę" w Biedronce już od 1 marca. ARKADIUSZ WOJTASIEWICZ / AGENCJA GAZETA
Na czym będzie polegała nowa promocja Biedronki? Zacznijmy od tego, że do skorzystania z niej niezbędna jest karta Moja Biedronka, którą możemy odebrać w sklepach sieci oraz zarejestrować i aktywować przez telefon.

Dzięki nowej promocji kupując produkty biorące udział w promocji, posiadacze karty będą mogli otrzymać voucher o wartości 50 proc. ceny zapłaconej za te produkty. Voucher ten będzie można wykorzystać na kolejne zakupy. Co istotne – da się to zrobić tylko w ciągu kolejnych dwóch dni roboczych.

Promocja sieci Biedronka "Oszczędzaj połowę" – zasady

– Kupując w poniedziałek, 1 marca, kosmetyki marki Nivea o wartości 80 zł na kartę Moja Biedronka, klient otrzyma voucher równy połowie tej wartości, czyli 40 zł. Może go wykorzystać na zakupy we wtorek i środę, o ile zrobi zakupy na kwotę minimum 41 zł i o ile kupi produkt, który tego dnia nie jest w ofercie "Oszczędzaj połowę" – tłumaczy na przykładzie sieć.
W każdym tygodniu, w sklepach pojawią się 3 nowe oferty, z innymi produktami objętymi promocją. Oferty będą się zmieniały co dwa dni. Na zakup wybranych produktów lub asortymentu w dniu promocji będą obowiązywały określone limity ilościowe i czasowe. Informacja o tym pojawi się na plakatach w sklepach.


1-2 marca w promocji będzie wspomniana oferta marki Nivea oraz parówki Berlinki 300 g. Z kolei 3-4 marca olej rzepakowy Kujawski oraz szampon do włosów Head & Shoulders.

Gdzie najtaniej zrobić zakupy? Znamy odpowiedź

Kupujesz w Biedronce, bo myślisz, że jest tam najtaniej? Nic bardziej mylnego. Z analizy wykonanej przez spółkę ASM Sales Force Agency wynika, że ceny podstawowych artykułów w styczniu bieżącego roku nie były tam najtańsze. Popularny dyskont wyprzedzają dwie inne marki.